• robbans flicka

känner mig ensam, bara jag som gifter mig 2/7-05??

Tycker det känns som att alla andra har liknande datum för sina vigslar men det känns som det bara är jag som ska gifta mig 2/7 -05.

Har vi valt ett väldigt udda datum tro?!
    har inte sett till nån annan på länge som ska gifta sig samma dag som jag.

jaja lycka till alla blivande brudar oavsett vilket datum ni än har valt.

Själv längtar jag som en tok tills det blir min tur att stå brud.

• Svar på tråden känner mig ensam, bara jag som gifter mig 2/7-05??
  • Mrs.A

Hej! Vi gifter oss också den 2/7-05, vi ville ha första helgen i juli. Vi har planerat i två år nu så nu kan jag inte vänta längre. Men det har uppståt endel strul nu de senaste veckorna, så den sista tiden blir ångestfylld tyvärr...men lycka till med erat!! Kram

• robbans flicka

vad tråkigt att det blivit en ångestfylld del för er, men jag önskar er lycka till ialla fall o hoppas det löser sig för er.

kram o lycka till i framtiden!!

• Jenjo

Hej! Vi gifter oss också 2 juli! Jag tycker att jag har sett rätt många med det datumet ;)

• robbans flicka

hm, jag kanske sov över eftersom jag inte sett så många med detta datum, men nu vet jag ju att man inte är ensam iaf.

lycka till du oxå inför det stundande bröllopet!

• LisaML

Vi gifter oss också 2/7 -05, så du är inte alls ensam!

• Norren

Hej Robbans flicka,

Vi gifter oss samma dag som du på Alnö utanför Sundsvall. Har för mig att du också gifter dig i Sundsvallsområdet ?!

• robbans flicka

Norren.

Jag gifter mig hemma på gården i söderhamn, i hälsingland alltså.

Nu känns det mycket bättre när jag ser att jag inte är ensam om det här datumet.

Trodde ett tag att vi kanske var "knäppisar" som valt det datumet o inte nån annan ville ha det datumet mer än vi. *S* va knäpp man kan va ibland.

• Sockan

Hej!
    Jag gifter mig också den 2/7, det är ett alldeles fantastiskt datum. Det var den stora dagen för 6 år sedan då jag träffade min prins. Håll alla tummar och tår för att solen skall skina även denna dag.

• fruhedberg

Jag skall också gifta mig den 2 juli! Kunde man betala för vackert väder skulle jag göra det.. Hur långt har ni kommit i planeringen? Jag har panik, insåg att det bara är drygt 1 månad kvar...Festprogrammet, vigselprogrammet är kvar..Vi skall prova/sy in min hyrklänning nästa lördag, har inte köpt vin ännu, inga underkläder, inga skor, ingen sjal,..Ja,ni ser, jag har bråda dagar! och sjuk är jag också...Host host.. Jag friade i februari så vi har haft ont om tid hela tiden! Har man dessutom 1 barn i trotsåldern och två jobb så är det svårt att få tiden att räcka till som ni förstår...

• Brudepiken

Min blivande make och jag gifter oss också den 2/7-05. En underbar dag.. Men inte ¨så långt kvar.... Mycke att planera tills dess. Kläder är vi klara med min mann, jag och våran brudnäbb =dotter på 3 år. (Hittat underbar liten näbbklänning i vitt på Guppi, i linne med brodyr och små pärlor.)Meny är klar, en del av drycka är innhandlat. men mycket, mycket kvarstår. (pust,pust)Vi blir ca 45 pers och skall fixa mesta själv.Hur ligger ni andra till i planering/fixandet?

• Brud -05?

2 juli! och mycket kvar att göra. Min klänning har inte ens börjat sys på! och jag sitter dag ut och dag in med festprogrammen, bordsplacering, dukningen, menyn mm...
    Håller med fruhedberg:önskar att man kunde köpa fint väder, då skulle vi betala en fin peng för sol just detta datum ; )

• 3 röda rosor

Har har du ännu en som gifter sig den 2 juli...och gud vad tiden springer iväg...kändes som det var igår som det var närmare 1/2 år kvar men nu är det knappt en månad....man börjar drömma konstiga drömmar..att man glömt beställa brudbukett och annat...panik inför det som ej har fixats ännu...men det löser sig...hoppas bara på vackert väder...vi ska åka i en cab 60-tals bil..så det FÅR INTE regna!!!
    Kul att vi är några som kan dela alla paniksituationer framöver...kan inte fatta att man snart är ...fru...

• Milan

Hej allihop!
    Har ar en till som gifter sig 2/7. Det blir i Stockholms skargard och vi trixar med logistik, batar och boende. Och sa ar det fest- och vigselprogram som ska goras. Lycka till!
    M.

• naddis

Jag gifter mig också Lör 2 Juli!
    Tyresö Kyrka.

• Linca

En till som gifter sig 2:a juli. Längtar!

Svar på tråden känner mig ensam, bara jag som gifter mig 2/7-05??