Älska mig för den jag är
Är det någon som har texten till låten "Älska mig för den jag är". Jag vet inte vem som sjunger låten. Vet ni?
Ifall någon har texten till Cecilia Vennerstens "det vackraste" vore jag också tacksam
Är det någon som har texten till låten "Älska mig för den jag är". Jag vet inte vem som sjunger låten. Vet ni?
Ifall någon har texten till Cecilia Vennerstens "det vackraste" vore jag också tacksam
Det är Ainbusk singers som sjunger den. Eller egentligen är det Josefin Nilsson som sjunger den, men hon är ju med i gruppen Har inte texten men den kan du säkert söka efter på nätet. Lycka till!
Se mig för här är jag
låt mig få komma nära
till era hjärtan så som den jag är
den jag försöker vara
ge mig min morgondag
min enda önskan nu och här
älska mig för den jag är
Se fjärlisvinges slag
i alla himmlar fara
se alla ögon
blinka stjärneljus
låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är
(solo)
Låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är
Se fjärlisvinges slag
i alla himmlar fara
se alla ögon
blinka stjärneljus
låt livet komma nära
se mig för här är jag
min ENDA längtan nu och här
älska mig för den jag är
Min ända längtan nu och här
älska mig för den jag är
Tips: www.letssingit.com/
Här kan du söka även SVENSKA texter
Tack så mycket för texten! Jag var in på letssingit.com och där hitta jag också texten till "det vackraste"
Jag tycker faktiskt även att "Älska mig för den jag är" är en väldigt bra låt att sjunga på DOP (bara en parentes i sammanhanget); just att man kommer "hjälplös" till världen med en egen vilja & önskan om att bli älskad för den man är redan då man är nyfödd!
Ooojj vad jag blev "filosofisk" nu då men kom bara att tänka på detta efterssom den är en så fin låt!
Håller med "Linslus". Den väldigt fin och just "älska mig för den jag är" passar ju i bröllopssammanhang men resten av sången tycker jag också är mer för ett dop. (Faktum är att jag och min kusin sjöng den i kyrkan på hennes dotters dop.)