Buss till gästerna, hjälp!!!!!!
Hej! Vet att det har funnits en del trådar om detta om detta men sökfunktionen ligger ju nere så, vart vänder jag mig om jag skulle vilja hyra buss eller dylikt till mina gäster? Hemsida, telenr?
Hej! Vet att det har funnits en del trådar om detta om detta men sökfunktionen ligger ju nere så, vart vänder jag mig om jag skulle vilja hyra buss eller dylikt till mina gäster? Hemsida, telenr?
Ah BRA!
Berättar du när du vet?
Hoppas det inte är alltför dyrt!
Det är ju som sagt i innerstan och bara en halvtimme lite drygt!
Väntar med spänning!
Ja det var ju inga stora pengar ivarjefall om man jämför med vad allt annat kostar
Prova med Westin buss, de sägs vara billiga.
www.westinbuss.se/
Lycka till
Ha ha precis vad jag tänkte - äntligen något i bröllopsplaneringen som är "billigt"!!
Mer sånt tack!
Ok, nu har jag fått två svar. Ett från flygbussarna och ett från Westin buss, deras priser var snarlika:
Flygb: 2.620:- + 6% moms.
Westin 2 415,50 kr inkl. moms.
Då har jag räknat på en buss som tar ca 70personer och sträckan är ca 6km. Tror inte jag behöver en så stor buss, måste höra efter vad en mindre kostar!
Vi har hört oss för på sträckan Hagaparken - Kista. Det är ungefär en mil och både interbus och flygbussarna tar exakt samma pris 1.440 + 6% moms.
Lustigt att det var precis samma pris.
Hur många personer ska bussen rymma då?
50 personer skrev jag i förfrågan till dem.
ok, tack!
nån som fått fler priser?
Fick nytt pris från Westinsbuss, för 40åersoner 1914,50kr ink moms.
personer ska det förstås stå!
Hej
Vi ska hyra från Traveller tror jag att det hette, vi betalar ca 1500 för en buss som tar upp till 50 pers. Den ska inte heller köra så långt ca 8 km. Kolla på travellerbuss.se
ok, då ska jag höra med dom, tack!
Vi hyrde av Flygbussarna Charter, det funkade kalasbra, alla ligger ganska lika i pris. Kolla säkerhet och kvalitet, tycker jag. Bälten på alla platser, drogtest av förare, osv. Flygbussarna gjorde massa för säkerheten. Vi pratade med Westinbuss, Botkyrka och Interbus oxå men valde Flygbussarna.. DOCK! Busnet tar 10% extra på sina priser - Botkyrka buss berättade det!! De tar 10% för sina tjänster - pengar att tjäna!?
Botkyra buss är bra, vi är 50 personer och ska åka ca 4 km, betalar ca 1300:-.
/Camilla
SL hyr ur en veteranbuss! Jag gick förbi den förra veckan och nummert står "på baken". Ring SL och kolla dom borde veta vilken det är, som jag förstod det står den på djurgården.