• Chandra27

    Lust att ses - tråd 2

    Hej!
    Kul att vi fann varandra igen
    Frank 2 B - Nu närmar det sig verkligen! Gud vad spännande. Kul att bli hippad och blir så överraskad! Låter som en underbar dag.

    Jag ska kolla upp den 9:e.

  • Chandra27

    Jag kan inte på onsdag, gissa vad jag är......på tjänsteresa! Jag brukar inte resa så mycket i mitt jobb, men just nu när man vill göra trevliga saker här hemma så är man bortrest var och varannan vecka. Däremot är jag hemma hela veckan därpå.

  • Chandra27

    Ska vi bestämma nytt datum för träff/ fika? Hur snart? Det är ju en av oss som det närmar sig drastiskt för....

  • Chandra27

    Vad sägs om nästa vecka, tisdag 17/5 kl 18 på Condecco (eller vad det nu heter?)på Avenyn?
    Ingen tjänsteresa alls nästkommande vecka, skönt!

  • Chandra27

    Jag har också MSN....
    Kan även den 23:e (& den 30:e som jag skrev ovan).
    Hur går det för er annars nu? Jag har haft fullt upp med att fixa min bästa väninnas möhippa som gick av stapeln i helgen. Den blev hellyckad Jag kan meddela att jag var mycket snäll mot henne med tanke på att hon är tärna på mitt bröllop Nu återstår tal och grejer till hennes bröllop som är den 4:e juni. Sedan får jag åter rikta uppmärksamheten till mig själv och min blivandes bröllop, nu är det "bara" 4 månader kvar!

  • Chandra27

    Jag är fortfarande på den 30:e..... någon mer som kan?

  • Chandra27

    Muminlina: Vad härligt att ringen är på G. Den låter fin! Jag hämtade min för ett litet tag sen, kan inte riktigt slita den från mig så jag har bett min blivande att gömma den för mig så jag inte hinner "tröttna" på den. Vill ju att den skall kännas ny på bröllopsdagen

  • Chandra27

    Hmmm, svårt att förklara hur den ser ut. Jag kan ta med den (får fjäska för min m2b att ta fram den ur sin gömma) när vi träffas nästa gång. Den är i vitguld med en större upphöjd/infattad diamant i mitten med tre mindre nedsänkta diamanter på var sida om den stora stenen, alla stenar är fyrkantiga. Den är bara underbar iallafall! Den passar utmärkt till min ganska tjocka/breda förlovningsring i vitguld. Jag hade tänkt mig en väldigt enkel ring innan jag hittade denna. Jag tänkte innan jag hittade "min" ring att man säkert kommer störa sig på en sten som står ut/upp, men när jag såg denna så glömde jag allt jag tidigare tänkt mig. Det gör ju inte jätteont heller att vi fick den för mindre än vi budgeterat vår ringkostnad till

  • Chandra27

    Det är väl fortfarande fika den 30/5 som gäller eller?
    Vilka kan?

  • Chandra27

    Frank 2 B
    Gud vad underbart att allt är i sin ordning! Passa på nu och njut av tiden innan, med all häftig spänning, förväntningar och allt det innebär innan du står brud. Min bästa väninna gifter sig också nästa helg, så jag ska på bröllop i Småland. Vilken tid är det för Er? Fast vi syns väl på måndag dock, då kan vi ställa alla tusen frågor ...

  • Chandra27

    Har fått en glad överraskning, min väninna, tillika tärna, som bor i utlandet har överraskat och kommit på snabb-besök helt huxflux. När hon väl är hemma måste vi passa på att fixa tärnklänning till henne. Om vi har möjlighet kan vi komma förbi där ni sitter, om inte så vet ni varför...
    Kollar in senare och ser vilket ställe ni bestämmer er för.

  • Chandra27

    Frank 2B - Jättegrattis! Jag var på min bästa väns bröllop samma dag, samma tid - men jag tänkte allt på dig
    Kul om man kunde få se dina bilder.
    Jag träffar er gärna på en fika, är öppen för förslag. Har varit så fruktansvärt uppbokad de sista månaderna som ni säkert märkt, men nu har jag sagt stopp och belägg, så nu kan jag de flesta dagarna. Verkar som det lutar åt en dag i nästa vecka? Jag kan alla dagar utan på fredagen innan kl 18, då ska vi ha möte med vår fotograf

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2