• Paulinas

    Kristianstadbrudar var är ni?

    ja, jag hade också tyckt att det varit kul att träffas.

    Precis som marie06 gifter jag mig först nästa vår, men ändå kul att träffas redan nu!

  • Paulinas

    jag har inget särskilt för mig på em/kvällarna i v. 20 så om du är hemma då så tar jag gärna en fika med dig och lite andra blivande brudar!

  • Paulinas

    Är inte säker att jag är hemma den 15:e, det vet jag efter helgen. Är jag hemma träffas jag gärna då!

  • Paulinas

    Hej igen!

    Jag kan tyvärr inte den 15:e, men jag kan den 16:e eller 17:e! Jag har ett vanligt 8-17 jobb med lite flex så vi kan kanske hitta en tid som passar!

    Ja, visst har man stött på fler kristianstadbrudar här!!

  • Paulinas

    Nu har jag mailat Elfina och vi vill gärna träffas, ni andra kan väl också ta och maila henne!

  • Paulinas

    Det verkar svårt att hitta ett bra datum :(

    Elfina kan bara den 16:e och resten verkar inte kunna då..

    Tråkigt..

  • Paulinas

    Gomorron tjejer!

    Vad trevligt vi hade det i lördags! Kul att träffa er, ser redan fram emot nästa träff!

    Nu är jag på jobbet, min vanliga morgonrutin är att kolla mailen och sen BT... Hihi, det skulle chefen veta...

  • Paulinas

    Ja, man kanske skulle våga att beställa från utlandet iallafall...

    Det känns ju frestande billigt! När man har provat sig fram och vet vilken klänning man vill ha så kanske man borde titta lite om man kan beställa den från nätet... Man kan ju beställa en färdig klänning, måste ju inte sy upp, så vet man lite mer vad man får!

Svar på tråden Kristianstadbrudar var är ni?