Misslyckad bröstförstoring?
hum vet heller inte så mycket om bröstförstoringar. men av vad jag förstått så är det ganska mycket. jag tycker det är tråkigt att hon känner att hon måste ha väldigt stora bröst föra att vara nöjd med sig själv. jag har själv väldigt små bröst och har underperioder i mitt liv övervägt att operera brösten större, min pojkvän har hjälp mig där att älska min kropps som den är.
alla tjejer som gör plasik säger att de gör det för sig själv, men nånstans kommer iden ifrån och det är ju från andra.
men de jag tycker du ska göra är att påminna henne om det, att göra det för sig själv och inte för någon annan. och att fråga om hon har tänkt på konsekvenser av operationen som tex, tyver så har många människor förutfattade meningar om tjejer med stora opererade bröst, att det kan blir problem at hitta kläder och underkläder kan i många fall bli dyrare med stor kupa och kort omlottmått.
kolla så att hon tänkt över hur det skulle vara att vara 80år och ha stora siliconbröst.
känner hon att hon att hon tänkt igenom alla de där sakerna, så är det nog inte så mycket mer du kan göra förutom att stötta henne eftersom hon räknas som en vuxen människa och har rätt att fatta sina beslut själv även fast du inte håller med om att besluten är riktiga. det här tror ja att du vet redan men endå ;)
hoppas det går bra och att du känner att du får de sagt som du vill säga! :)