Har någon varit på Azorerna??!!
Har någon varit på Azorerna eller ska åka dit? Hur var det? Billigt?
Berätta! kan man åka dit på Bröllopsresa?
Har någon varit på Azorerna eller ska åka dit? Hur var det? Billigt?
Berätta! kan man åka dit på Bröllopsresa?
1 vecka kan nog kosta mellan 7000 - 11000kr kanske??? Det beror helt på hotellen....
7000 kr/ två personer?
vi tar det där från början!!!!!! Jag vet inte vad jag skrev.... 10000 är det abslout lägsta för 2 personer skulle jag tro.... 7000 var per pers för de dyrare hotellen!!! Se tillkomemr ju ev försäkring, transfer m.m.
Gå in på solresor.se och kolla på sök pris, välj avresedatum och vart du vill resa..... Sen kommer olika datum alternativ, välj vad som passar så får du se alla hotellen och deras priser!!!
Usch...hur jag skriver...bara massa felstavningar!!!! Hoppas att du fattar något :)
Ja nu har jag hittat lite priser..beror ju på när man vill åka förståss, under vilken säsong. Men det är väl ganska ok priser på vissa hotell! Hoppas vi hinner spara ihop till en resa dit också
Man ska ju betala både bröllop och resa..pengarna kommer att rulla iväg! Men vi ska ha ett mindre bröllop..så jag hoppas det ska gå bra!
Ja, det är mycket pengar...
När ska ni gifta er???
Ja det är ju lite långt fram..2007! Så vi ska lägga undan varje månad till bröllop och resa! Jag läser ett år till med studielån..så man kan inte lägga undan mycket! Just nu är jag mammaledig!
När ska ni gifta er?
Vi ska gifta oss 20:e augusti i år... Så det är bara 3 månader och 23 dagar kvar :)
Vi var på bröllopsresa till Azorerna i augusti förra året.
Vi åkte den 2 augusti och var borta två veckor.
Kostade 16.000 kr om jag inte minns fel (frukost och balkong med havsutsikt).
Hade tur med vädret. En dag var det molningt hela dagen annars 26 grader varmt och sol med en regnskur då och då (lätt regn).
vandrade, badade, åt gott, badade i varm vulkansjö mm.
Rekommenderas!
Ja det låter verkligen spännande med Azorerna! Hoppas vi tar en vecka dit efter bröllopet!
Funderar på Augusti månad...det är ju högsäsong där under vår sommartid här såg jag! Det skulle vara roligt att åka på delfinsafari och till vattenfall..mm!!
Vilket ställe i Azorerna kan ni rekomendera att bo på?
puff**