• M:et

Var beställa Exuviance billigt via internet?

Någon som har tips på utländsk sida där man kan beställa Exuviance produkter Antibacterial Facial Cleanser och Clarifying Solution till Sverige billigt?

• Svar på tråden Var beställa Exuviance billigt via internet?

Först och främst har inte alla osm säljer Exuviance just dessa produkter, för det andra så verkar inte alla kunna frakta Exuviance +vissa andra märken till t.ex. Sverige, varför?

Hjälp mig någon snälla att hitta en sida som har dessa produkter och som på ett smidigt sätt kan frakta dem till Sverige?

Ni som köper Exuviance via internet, var handlar ni?

Är det ingen som har ett tips?

Är det någon som beställt från www.skin-beauty.com någon gång? Kan de skicka Exuviance till Sverige? Är ju som jobbigt när man inte är tillräckligt bra på engelska för att fatta köpvillkoren riktigt bra...

• Charlottisen

Jag har beställt från essentialdayspa.com några gånger, det har fungerat bra. Men jag tror inte de har Antibacterial-rengöringen. Jag kör istället med deras vanliga (gröna) rengöring för alla hudtyper.

Charlottisen: Jo, jag hade ju hoppats på den sidan, verkade jättebra, men då är det två av de viktigaste produkterna från Exuviance som jag vill ha oms inte finns där, blev så less, hade verkligen sett fram emot att få köpa dom billigt!! Och nu hittar jag ingen annan sida som kan frakta Exuviance till Sverige...........

• Charlottisen

Jag har testat Antibacterial och tycker inte att jag egentligen märker någon skillnad på huden jämfört med när jag nu använder Purifying Cleansing Gel(fast min hy har inte blivit perfekt av dessa produkter, men jag gillar dem ändå). Clarifying solution, är det ansiktsvattnet? I så fall har jag provat det och gillade det inte, främst för att det luktade starkt och innehöll alkohol, men det kanske kan hjälpa huden ändå. Kan du inte testa ett provkit med små förpackningar?

• Sandi99

Charlottisen:
    Hur mkt "extra" får man betala för frakt och tull? Har det fastnat ngn gång? Kommer det med "vanliga" posten? Tack på förhand!

Känns om onödigt att lägga ut nästan 300:- på ett provkit då man tydligen kan hitta sidor på internet där en normalstorlekprodukt kostar ca. 170 kr. Och jag vill prova just de där produkterna, och de finns ju på olika sidor men de verkar inte få frakta Exuviance från USa till sverige, men t.ex. essetialspa skickar från canada och då verkar det går bra... Men jag hittar ju ingen annan bra sida tyvärr....

• Wih

Charlottisen

Men det står ju på hemsidan att de inte säljer Exuviance utanför USA/Canada? "We are sorry, but Exuviance and Neostrata brand products cannot be sold or shipped outside the United States and Canada, due to various foreign, regulatory and legal considerations."

Lyckades du övertala dem till det iaf?

Svar på tråden Var beställa Exuviance billigt via internet?