• TärnanMalin

Större läppar

Jag var inne på usashoppen för ett tag sen, och de har en produkt som heter "lip injection" som ska göra läpparna "svullnare". Men det var ett väldigt högt pris, 350 kr + frakt, så jag undrar ifall det finns något liknande i Sverige? Eller det ämnet som finns i lip injection kanske är förbjudet i sverige?

Väldigt glad för svar :)

• Svar på tråden Större läppar
  • vixen not a tramp

Är det som city lips tro? som finns på kicks. Kostar ungefär lika mycket.

• happie

Jag har nåt som heter lip volume, och är som city lips. Företaget har en hemsida www.beautycenter.se
    Det blir lite kyligt på läpparna, men jag vet i sjuttom om de verkligen blir fylligare...??? Mens tinbilning i så fall tror jag. Det enda som nog egentligen funkar är att spruta dem med restylane/perlane...
    Men, testa du. Det känns ju onektligen mindre extremt och mycket säkarae!

• Flickan81

Det finns ju flera läppglanser som de säger innehåller ngt som svullnar upp läpparna. Köpte DuWop i Frankrike i färgen Latana.
    Det känns typ som att ha vitpeppar på läpparna i början....eller som menthol. Inte så skönt och inte svullnar mina läppar men riktigt fin färg blir det och glansen håller länge! Har fått många komplimanger för den:) Rekommenderas varmt!

• Bride2B..

Mitt tips för större, fylligare och sexigare läppar: Innan du sover smörj in läpparna med ett jättetjockt lager med lepsyl (själv använder jag försvarets hudsalva, finns på apoteket och kostar från 14-30 kr (tror jag) och sedan på morgonen så är de svullna och fina :)
    Man ska/kan också använda detta precis innan man skall lägga på läppglans, detta gör att de också svullnar :D

• SYL

kostar city lips verkligen 350 i sverige? vad dyrt, har i usa kostar city lips o duwop ca 100-150 kr. city lips ska man anv minst en manad innan man kan se resultat, den ska tydl stimulera lapparnas prod av kollagen eller vad det nu var.. duwop ar som nan skrev som att ha peppar pa lapparna, det sticker lite sen ar lapparna kanske lite storre, jag vet inte, roda blir de iaf!

Svar på tråden Större läppar