Tecknad bild Strömsholms slott?
Hej!
Är det någon som har en tecknad bild på Strömsholms slott eller vet vart det finns någon?
Vi har letat "överallt" men inte fått tag på någon.
Hej!
Är det någon som har en tecknad bild på Strömsholms slott eller vet vart det finns någon?
Vi har letat "överallt" men inte fått tag på någon.
har du någon vanlig bild på kyrkan så kan man ju göra om bilden i photoshop om du har det
Jag kan fixa en i Adobe Photoshop..har dock tagit bilden ifrån en sida där kopiering är förbjuden:S Törs man använda den då?
är det förbjudet så brukar det inte fungera att kopiera har jag märkt. men testa kan du ju göra
låt samvetet tala , det man inte vet mår man inte illa av :)
Har mina egna tricks;) Men jag hittade en annan bild, så jag är på den säkra sidan.. Ska jag fixa den lr?
Stömsholms slott finns väl också på frimärke om jag inte minns fel?
Mich@el
Tack för tipsen! Jag har precis testat att redigera bilden i photo editor och det verkar gå att få till det riktigt bra.
Kram
KEW: Är det du som ska gifta dig i Strömsholms slott? När ska du gifta dig i så fall? Jag ska nämligen gifta mig där. :)
Har några bilder på slottet om du vill ha. Men tyvärr inga teckningar... Själv skulle jag vilja ha en stiliserad svart/vit teckning av slottet.
Buffy79: Jag ska gifta mig i Strömsholm i augusti. Det blir vigsel i slottskapellet och sedan fest i Stenköket. När ska du gifta dig? Ska ni ha festen på stenköket?
KEW:
Jag gifter mig i slutet av juli i kapellet. Vi kommer ha vår mottagning och fest på Thottska villan, mitt emot slottet.
Hur har det gått med tecknad bild på slottet?