• MMT

Glad att vi avbokade Gällersta forngård

Från början hade jag och min sambo bokat Gällersta till den 7 maj men efter mycket om och men ändrade vi datum till den 28, vilket också gjorde att vi hittade en annan plats att ha festen.

När jag då ringde för en vecka sedan blev han inte väldigt glad eftersom han sa att det skulle bli jättesvårt att få in en annan hyresgäst där med så kort varsel, vilkt är helt förståligt.

Men nu är saken den att de som ska hjälpa oss med maten även ska ha hand om maten på ett annat bröllop på Gällersta 7 maj. Det hade varit klart sedan innan påsk.

Det här kan ju bara innebära att det har blivit dubbelbokning.
    Så med facit i hand kan jag inte vara annat än glad..

Är det fler som råkat ut för detta?

• Svar på tråden Glad att vi avbokade Gällersta forngård
  • Lillis2

Blä, blir jätenervös när jag läser detta... Vi ska också vara på Gällersta, och har ringt och dubbelkollat en gång så att det inte ska vara något problem med bokningen, men nu kanske man ändå ska slå en signal igen...

• MMT

Ja, det kan väl vara en bra idé..
    Hoppas att allt går bra!!

• Alven72

Som webbmaster för Gällersta forngård tycker jag att det är olyckligt att detta enda tillfälle hamnat så högt upp på träfflistan i Google. Det har hänt mycket sedan dess, vilket vår hemsida signalerar. 

Forngården är en av de mest populära lokalerna för bröllopsfester kring Örebro, så kika in på sidan. 

www.gallerstaforngard.se

Svar på tråden Glad att vi avbokade Gällersta forngård