Någon mer som ska hyra Enebybergs Gård ?
Någon mer som ska hyra Enebybergs Gård ??
Skulle va kul att dela tips, idéer...
Någon mer som ska hyra Enebybergs Gård ??
Skulle va kul att dela tips, idéer...
Är det någon som vet om man får övernatta i dessa rum som finns i enebygård och om man då fortfarande betalar 3500?
Man kan tyvärr inte sova över på Enebybergs Gård.
Lokalhyran är 3500:- sen tillkommer kuvert pris & serveringspersonal
Bra idé med björkris på pelarna, det blir säkert jättefint!
Det vore roligt att se bilder på när det är uppdukat så återkom gärna med länken!
Vi kommer bli 45-50 personer så det blir ett honnörsbord med tre tungor. Har funderat en del på blomsterdekorationer till borden men ännu ej bestämt något. Paul tyckte att det minst borde vara två blommor på varje bord.
Kommer ni att beställa tårta via Paul eller från ett annat ställe. Vi har tänkt beställa tårtan från Gourmandise.
Hur ligger ni annars till med planeringen? Det känns som vi fortfarande har en hel del kvar...
Ge mig din mailadress så kan jag maila över några bilder.
Hej,
Du kan maila mig på adressen annlei050702@hotmail.com.
Hur har ni tänkt göra med musiken?
sommarbröllop2005: U got mail
Hej nosen,
Har inte fått nå't mail. Skrev visst en punkt efter mailadressen som nog ställer till det.
Tacksam om du ville maila mig igen på annlei050702@hotmail.com
sommarbröllop 2005: Nu då
Vi har bokat ett band som heter: Seven Days. Dom verkar vara jätte bra. Dom skickade till och med hem en demo skiva till oss så att vi kunde höra hur dom lät. De bor i Bromma tror jag så de har inte så långt att åka :)
Sommarbröllop 2005: Börjar du bli nervös nu ?? Det är ju mindre än 1 månad kvar... ;)
Hej Nosen,
Nog börjar det kännas. De sista förberedelserna med kyrka och festlokal är i alla fall klara vilket känns bra. Har däremot inte hittat drömringen än... så det känns lite stressigt.
Var på min bästa kompis bröllop i helgen vilket var en bra generalrepetition.
Hur går det för er?
o då.... vi ska träffa prästen på tisdag och gå igenom allting.
Idag fick vi höra tjejen som ska sjunga i kyrkan. Det kommer att bli jätte bra.
Vi fick skattepengarna idag, så det blev en glad överraskning. Dom går garanterat till bröllopet.
Har du dekorationen klar ?? Hur kommer ni att göra ?
Hej Nosen!
Vi kommer att ha 2-3 mindre blomsterdekorationer på varje bord. Har ännu inte bestämt om vi skall köpa dekorationerna från blomsterbutiken där brudbuketten är beställd eller om vi försöker göra dem sjäva. Kostnaden i blomsterbutiken skulle bli cirka 100 per dekoration. Hur skall ni göra? Har ni någon temafärg? Det har inte vi men det blir nog rosa eller champagnefärgade rosor i bordsdekorationerna.
Min kompis som gifte sig förra veckan hade rosa och vita rosenblad strödda över borden vilket också var jättefint.
Hur går det annars med planeringen? Tror att vi har det mesta klart förutom ringen som jag senast måste beställa på onsdag. Har du bestämt dig för någon ring än?
Hoppas att det går bra med prästen på tisdag! Vi träffade "vår" präst för ett par veckor sedan och hon var verkligen jättetrevlig.
Ringar har vi redan köpt. Jätte fina :)
Vad ska du ha för blommor i din bukett ?
Jag har besluts ångest.
Tror jag ska ha rosor i olika nyanser av lila samt lilja och nått grönt såklart. I droppform. Har inte riktigt bestämt mig.....
Färgtema blir: Vitt, grönt, lila & koppar.
Om nån vecka ska jag träffa tjejen som ska fixa mitt hår och make. Där vet jag inte heller hur jag ska ha det. Hur ska du ha ditt hår ?
Skönt att ni har ringarna klara. Tycker nästan att det har varit det svåraste beslutet då ringen är något man skall ha på sig varje dag i hela livet. Vad har ni valt för ringar?
Färgtemat ni har valt låter jättefint!
I brudbuketten kommer jag att ha cremefärgade och svagt rosa rosor lite grönt och eventuellt en vit lilja. Fick inspiration då jag tittade på www.bernzonsblommor.nu/ Tycker att de droppformade buketterna 640 och 593 är väldigt fina med effekfulla liljor. Har dock tänkt mig mer "gräddiga" färger såsom i bukett 395.
Håret skall jag ha helt uppsatt, har hittat en jättefin bild på en uppsättning i förrförra numret av Bröllopsmagasinet. Har du några idéer om hur du vill ha håret? Var skall du fixa hår och smink?