Köp & sälj: Brudklänningar forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Köpes: Söker en brudklänning i liten storlek av potat­i­shack­a Brudklän­ningar Vädur
Äldre 24 Sep 17:59
2,9k 7 Jag är på jakt efter en klänning i min storlek, runt 34. Gärna med snörning, så är den är... Brudklän­ningar Vädur Äldre 24 Sep 17:59
7
2,9k
Säljes: Ida Sjöstedt ateljésydd brudklänning med vackert släp av sepp Brudklän­ningar 1,9k 0 Säljer nu min fina skräddarsydda bröllopsklänning från Ida Sjöstedt tillsammans med slöjan... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,9k
Säljes: Klänningar till brudtärnor av Lee Z Brudklän­ningar FridaS
Äldre 22 Sep 22:25
2,1k 1 Klänningar till brudtärnor.1000kr/st Brudklän­ningar Frida­S Äldre 22 Sep 22:25
1
2,1k
Säljes: Svart tyllklänning stl 34-36 av ceet Brudklän­ningar Magenta
Äldre 22 Sep 17:24
1,0k 1 Riktig Askungen klänning i svart tyll och axelbandslös tubtopp överdel. Kan användas som b... Brudklän­ningar Magen­t­a Äldre 22 Sep 17:24
1
1,0k
Säljes: Vit brudklänning med släp stl 34-38 av ceet Brudklän­ningar 1,0k 0 Säljer nu min brudklänning i vit tyll. Har snörning i ryggen så passar en stl mellan 34-38... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,0k
Säljes: Vintage klänning av brud 2015 Brudklän­ningar brud 2015
Äldre 15 Sep 08:40
1,2k 1 Säljer min vackra vintage klänning, elfenbensvit och med smickrande passform. Material: mi... Brudklän­ningar brud 2015 Äldre 15 Sep 08:40
1
1,2k
Säljes: Zetterberg Couture brud stl 36 av AlexR­o­nn Brudklän­ningar 1,4k 0 Säljer fantastisk brudklänning från Zetterberg Couture. Färg: off-white. Lång klänning med... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,4k
Säljes: Brudklänning från Maggie Sottero av mathi­l­daahn­e­ll Brudklän­ningar 1,3k 0 Brudklänning modell Emma från Maggie Sottero säljes. Klänning i champangefärgad siden täck... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,3k
Säljes: Romantisk brudklänning säljes - Halland av annic­k­a Brudklän­ningar 1,1k 0 Brudklänning i bandaeumodell med spets på ovandelen. Underdelen är i chiffong och två lag... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,1k
Säljes: Brudklänning säljes! av sandr­u­skapu­s­ka Brudklän­ningar 1,5k 0 Säljer nu min underbara brudklänning!Klänningen är av klassisk modell, med spets på hela ö... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,5k
Säljes: Brudklänning från Enzoani säljes av mahah­a Brudklän­ningar 1,5k 0 Nu säljer jag min drömklänning som har gjort sitt för mig men som kanske kan förgylla någo... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,5k
Säljes: Mori Lee-brudklänning strl 38 av Knögg­e­ls Brudklän­ningar 1,3k 0 Vill sälja min underbara bröllopsklänning som gjorde min stora dag lite extra underbar. Ha... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,3k
Säljes: Fin brudklänning storlek M av Lundb­e­rgrob Brudklän­ningar 1,3k 0 Brudklänning, Vi säljer nu brudklänningen, det är en skräddarsydd bröllopsklänning med måt... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,3k
Säljes: Pronovias 2015 brudklänning av Ranun­k­el86 Brudklän­ningar Anonym (irina.lindgren@outlook.c
Äldre 31 Aug 20:41
3,5k 5 Pronovias Marisela från 2015 års kollektion.Inköpt i Stockholm på White Brud & Fest (N... Brudklän­ningar Anonym (irina.lindgren@outlook.c Äldre 31 Aug 20:41
5
3,5k
Säljes: Säljes: Jenny Packham ASPEN stl 38 av Lelo8­9 Brudklän­ningar 1,2k 0 Hej! Säljer min vackra brudklänning från Jenny Packham i hennes tveklöst mest populära mod... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,2k
Säljes: Säljes av Septe­m­ber 2016 Brudklän­ningar 882 0 Helt ny oanvänd spetsklänning bandeau från Chi Chi London, Aerys Dressi storlek UK 12. Otr... Brudklän­ningar Obesvarade
0
882
Säljes: oanvänd brudklänning av gimea­v­di Brudklän­ningar 1,0k 0 Oanvänd brudklänning i storlek 38/40. Super fin och enkel. Säljes billigt för att den tar... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,0k
Säljes: Begagnade brudklänningar i butik av maria­b­ride2­b­e Brudklän­ningar 3,8k 0 Hej.Jag har en butik i Västerås där jag tar emot begagnade brudklänningar och festklänning... Brudklän­ningar Obesvarade
0
3,8k
Säljes: Säljes: Brudklänning från Pronovias 2016 av emeli­e­.adol­f­sson Brudklän­ningar 1,2k 0 Jag säljer nu min brudklänning från märket Pronovias 2016 års kollektion. http://www.prono... Brudklän­ningar Obesvarade
0
1,2k
Säljes: Brudklänning i tyll med spets 2500 kr (oanvänd) av Jeand­e­r Brudklän­ningar Jeander
Äldre 21 Aug 10:16
1,5k 1 Hej! Hade två klänningar till min stora dag men beslöt till slut att enbart ha en av dem.... Brudklän­ningar Jeand­e­r Äldre 21 Aug 10:16
1
1,5k