• MeaJ

    Bildtråd - "Mulliga" brudar

    Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.


    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • fayefaye
    FrökenErika skrev 2013-06-26 00:34:42 följande:
    Åhh, ni är så fina! Så snygg klänning, så snygg bukett, så snyggt HÅR(!!) och ett fantastiskt snyggt par! Grattis! Glad Skulle inte gissa att du var en storlek 42 om jag såg bilden bara sådär.
    Åh tack! Hjärta
  • Heobea

    Har fått några bilder från fotografen. Så jag kastar in dem här med.


  • Lindlund

    På fredag ska jag åka och prova klänning. Tror att det kommer bli en A-linjeformad men det återstår att se. Hoppas på att få ta bilder så jag kan lägga upp här sedan! :) Annars får ni vänta på bild tills klänningen är hemma! ;)

  • passionsblomman

    Åh vad roligt det är att få se alla fina glada brudar! Skrattande Jättevackra är ni allihop!

    och jag skulle vilja säga lite tvärtom mot några kommentarer och nu menar jag detta på det allr mest positiva vis man kan tänka sig: jag tycker det är underbart att se helt normala kvinnor som visst ser ut att vara storlekar över 34-36 och SÅ himla snygga! Jag menar, jag skulle nog visst gissa på 40-42 för flera stycken ,men inte för att jag tycker det är "stort", utan för att det ju finns lite kurvor, fattar ni? Ni bevisar att en 42:a  och större inte betyder "stor och fet" utan att man kan vara glad och nöjd och lycklig, omfamna sitt jag och vara stolt över sin kropp och sina kurvor! Vad man ska väga och vilken storlek man ska dra står ju såklart i reltion till hur lång man är också, men vi kanske kan börja använda den här tråden som lite bevis för att man kan få känna sig både fullt normal och strålande vacker även när man drar större storlekar än 34-36 som sagt.

    Återigen-grattis alla vackra kvinnor-ni strålar!


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Moignon

    Eftersom klænningen ær måttsydd vet jag inte storlek men drar 42-44, med betoning på 44, i vanliga fall. Ælskar min klænning som min syster har sytt!


     

  • Ouppie

    Jag kastar väl in en bild här också, som är minst sagt mullig, haha :)
    Drar väl en 44 men har lyckats bli av med 6 kg sen april, så det är ju alltid nåt!



     
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar