• Chicita

    BT-Veteraner

    Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

    Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

    Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".
     

  • Svar på tråden BT-Veteraner
  • daniiel

    Woho, sminkbordet gick för 520 kr! Satte utgångpris 150, så jag fick en smärre chock när jag såg vart det landade. Nåja, jag är väldigt nöjd, jag köpte det för typ 30kr och sminkbordet betalar nu för middagen vi ska ha på lördag ;D


  • iSusanna
    daniiel skrev 2012-08-07 09:31:32 följande:
    Woho, sminkbordet gick för 520 kr! Satte utgångpris 150, så jag fick en smärre chock när jag såg vart det landade. Nåja, jag är väldigt nöjd, jag köpte det för typ 30kr och sminkbordet betalar nu för middagen vi ska ha på lördag ;D
    Vad kul!  

    Jag försöker sjäkv sälja lite grejer på Tradera just nu... får se hur det går  
  • Niini
    daniiel skrev 2012-08-07 09:31:32 följande:
    Woho, sminkbordet gick för 520 kr! Satte utgångpris 150, så jag fick en smärre chock när jag såg vart det landade. Nåja, jag är väldigt nöjd, jag köpte det för typ 30kr och sminkbordet betalar nu för middagen vi ska ha på lördag ;D
    Inte illa! Sa ju att du kan få mer än du tänkt för det ;)
  • Nudax
    daniiel skrev 2012-08-07 09:31:32 följande:
    Woho, sminkbordet gick för 520 kr! Satte utgångpris 150, så jag fick en smärre chock när jag såg vart det landade. Nåja, jag är väldigt nöjd, jag köpte det för typ 30kr och sminkbordet betalar nu för middagen vi ska ha på lördag ;D
    Jäklar vad nice, toppen! =D
  • TheD
    daniiel skrev 2012-08-07 09:31:32 följande:
    Woho, sminkbordet gick för 520 kr! Satte utgångpris 150, så jag fick en smärre chock när jag såg vart det landade. Nåja, jag är väldigt nöjd, jag köpte det för typ 30kr och sminkbordet betalar nu för middagen vi ska ha på lördag ;D
    Grattis!!!! Trevlig överraskning ;)
  • Sara 120707
    daniiel skrev 2012-08-07 09:31:32 följande:
    Woho, sminkbordet gick för 520 kr! Satte utgångpris 150, så jag fick en smärre chock när jag såg vart det landade. Nåja, jag är väldigt nöjd, jag köpte det för typ 30kr och sminkbordet betalar nu för middagen vi ska ha på lördag ;D

    Super!


    Ha en härlig middag på lördag!

  • knyttan

    www.brollopstorget.se/uimg/gallery/anonymous/129825/php6tskyw.jpg


    daniiel skrev 2012-08-07 18:48:18 följande:
    Ja, det var en otroligt trevlig överraskning och jag tackar och tar emot! :)

    Jag har sprungit runt som en galning och letat en klänning till på lördag och idag hittade jag en på rean på Kappahl, hela 75kr fick jag betala för den. Vad tror ni? :)

    kappahl.se/article/klanning_230086
    Fin! Men du ska inte på bröllop va FlörtSkrattande
  • daniiel
    knyttan skrev 2012-08-07 19:59:47 följande:
    www.brollopstorget.se/uimg/gallery/anonymous/...Fin! Men du ska inte på bröllop va FlörtSkrattande
    Haha neeej, icket! Om inte annat, så är väl jag det närmsta en brud den kvällen, eftersom det är vår bröllopsdag som ska firas :)
    knyttan skrev 2012-08-07 20:00:37 följande:
    uuuuu, imorgon börjar jag jobba! slut på semestern...
    Kan tänka mig att det inte känns alltför lockande. Speciellt efter en sån här sommar, känns ju knappt som att den börjat ens. Hur länge har du haft semester? :) Jag har kvar ca två veckor innan dottern börjar förskoleklass, så då börjar vårat allvar :P
Svar på tråden BT-Veteraner