• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Pagnie
    hjgs skrev 2012-04-13 18:45:05 följande:

    jättefina inbjudningar förstår att du blev insp.


     


    de jag hittar är inte exakt sånna men lite åt det hållet, kanske nått du kan söka vidare på i alla fall


     


    www.ebay.com/itm/20-Purple-Brads-Wedding-Stat...


     


    www.ebay.com/itm/Silver-Gold-Wedding-Chair-Sa...


     


    www.ebay.com/itm/A-Grade-Rhinestone-Love-Hear...


     


    www.ebay.com/itm/A-Grade-Rhinestone-Diamante-...


     


    www.ebay.com/sch/i.html?_stpos=&_fcid=192&gbr...


     


     


    Ja men sådana kan man ju ha. Vad smart du är. Ska absolut kolla igenom vad det finns i den kategorin. :D tack så mycket.
  • hjgs

    Drömmer och ni andra tjejer som precis som jag letade efter små "byttor" skålar till desserten inte för att jag tror att ni missat det då det syns ganska väl när man går in på BT men jag påtalar det i allafall man kan fram till den 15 maj få 20% på dunis webb shop...

  • Pernillaaa

    Jag var också ute efter det men åkte till IKEA och köpte den näst minsta storleken utav glasen Pokal istället. 6st för 19:- :)


    hjgs skrev 2012-04-14 18:14:57 följande:
    Drömmer och ni andra tjejer som precis som jag letade efter små "byttor" skålar till desserten inte för att jag tror att ni missat det då det syns ganska väl när man går in på BT men jag påtalar det i allafall man kan fram till den 15 maj få 20% på dunis webb shop...
  • MariaMagdalena

    Är det någon som har tips på bra säljare eller annonser med schyssta underkläder att ha under bröllopsklänningen?

  • MariaMagdalena

    Och sånna där små pärlor eller liknande att knäppa fast i håret, alltså inte hårnålar, är det någon som sett till sånna eller vet vad man ska söka på?

  • repsara
    hjgs skrev 2012-04-14 18:14:57 följande:
    Drömmer och ni andra tjejer som precis som jag letade efter små "byttor" skålar till desserten inte för att jag tror att ni missat det då det syns ganska väl när man går in på BT men jag påtalar det i allafall man kan fram till den 15 maj få 20% på dunis webb shop...
    Men jag har missat helt, kan vara för jag har adblock (om det är en annons).
    Var in på deras hemsida men såg inget där, är det någon kod man ska ha?
  • hjgs
    repsara skrev 2012-04-15 19:48:29 följande:
    Men jag har missat helt, kan vara för jag har adblock (om det är en annons).
    Var in på deras hemsida men såg inget där, är det någon kod man ska ha?
    ja i kassan ska du skriva bröllop där man kan skriva kanpanjkoder
  • hjgs
    hjgs skrev 2012-04-15 17:38:32 följande:
    Swirls?
    försökte citera till mariamagdalena men lyckades inte ifrån mobilen...
Svar på tråden EBAY tråden!