• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Sudditjuven

    Jag får upp det här: 


    Systemmeddelande



    Du försökte komma åt en sida som kräver behörighet!


    Den sida du försökta komma åt har du ingen behörighet för. Det kan t.ex. vara en sida som kräver att du är inloggad eller en viss behörighet som du inte har.


    Rynkar på näsan
  • CJ5

    Men? Okej jag är inget data snille, men är det bara jag som har problem med att ladda upp bilder på denna sida?

  • confuzed86

    Det är internet Explorer som simmar sig när man ska ladda upp bilder. Använd mozilla firefox istället så fungerar det fin fint :)

  • CJ5


    Det ska inte sitta gem i cake-toppern och det ska stå antingen nygifta eller våra namn i vimplarna.

  • aminis
    Voilà! Vinflaska inlindad i snöre :) Detta blir mina vaser till bröllopet (som nu sker om mindre än ett år!). Ska också ha några som ljusstakar, men kanske med lite variation på snöre, snörning och kanske några helt utan snöre. Tänker att man kan ha lite vatten/sand/stenar i flaskan. Det kan också bli dekorativt!

  • CJ5
    aminis skrev 2013-08-06 07:44:52 följande:
    Voilà! Vinflaska inlindad i snöre :) Detta blir mina vaser till bröllopet (som nu sker om mindre än ett år!). Ska också ha några som ljusstakar, men kanske med lite variation på snöre, snörning och kanske några helt utan snöre. Tänker att man kan ha lite vatten/sand/stenar i flaskan. Det kan också bli dekorativt!


    Sjukt snyggt!
  • Popaulolinona

    Hej alla glada pysslare! :)
    Vänder mej hit för lite hjälp/tips. Vi gifter oss den 21/9 och tänkte hålla lite hösttema på festen. Jag tänkte göra äppel-lyktor att ha på borden. Problemet är att jag kommer så att säga ha lite att stå i dagarna innan och tänkte höra om någon har något bra tips på hur jag ska få äpplena att hålla sej fina även om jag gör dom några dagar innan dagen D. Tror ni det funkar att lacka dom? Ska jag isf även lacka i gropen där ljuset ska sitta? Vad tror ni? Några idéer? :)

  • veronica84
    CJ5 skrev 2013-08-05 23:03:50 följande:

     


    Det ska inte sitta gem i cake-toppern och det ska stå antingen nygifta eller våra namn i vimplarna.

     


    Fint :)
    Milli skrev 2013-08-01 13:15:21 följande:
    Älskar att pyssla och kommer att göra mycket själv till vårat bröllop :) Vårat tema är glitter, glamour och bling bling med ett inslag va 50 tal och rock´n roll med färgerna vitt, rosa och silver Tror de kommer att bli Skitbra ;)
    Här kommer iaf bilder på inbjudningskorten jag gjort, de ser kanske enkla ut men de har tagit en massa tid och än har jag bara hunnit gjort 20kort (25kvar) och redan tillbringat massvis av tid på dom. Texten är embossad och innebär att jag stämplat med genomskinlig färg, hällt på pulver och sen värmt så de smällt och blivit 3d :) Som ni kanske förstår utifrån bilden så öppnar man dom inte som en bok utan uppåt :)

     


    Vilket fint kort! :)
    aminis skrev 2013-08-06 07:44:52 följande:
    Voilà! Vinflaska inlindad i snöre :) Detta blir mina vaser till bröllopet (som nu sker om mindre än ett år!). Ska också ha några som ljusstakar, men kanske med lite variation på snöre, snörning och kanske några helt utan snöre. Tänker att man kan ha lite vatten/sand/stenar i flaskan. Det kan också bli dekorativt!

     


    Tjusigt! :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)