• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • CoG

    vilka söta!


    johannisen skrev 2013-07-21 20:34:05 följande:
    Såhär kommer våra placeringskort att se ut:



    Vartannat kommer att vara i en ljusare blå nyans. Placeringskorten är samtidigt våra gåvor till gästerna och kommer att fyllas med godis (vartannat med silvriga små chokladhjärtan och ett stort turkosfärgat och vartannat med turkosa små chokladhjärtan och ett stort silverfärgat). Hittills har jag dock bara pysslat klart två stycken och har väl drygt 120 kvar...


  • alexandrias
    SingingFantacia skrev 2013-07-28 18:04:49 följande:
    Satt igår kväll och gjorde 80 mobilsmycken som liten tackgåa till gästerna.


    Var har du hittat mobilsmyckena? Hur såg de ut från början? Blev jättesugen på något sådant själv. Superfina!
  • filibustern
    Luci skrev 2013-07-29 16:38:58 följande:
    Vi får se om min m2b godkänner denna som "save the date"  kort. ;)


    måste tyvärr säga att jag tvärt inte förstod kortet alls. men lite hjärngymnastik skadar ju inte. gillar idén. :) då blir det som att. "ok, vi ska boka en resa dit... varför?"
  • 1337Lise

    Helgens pyssel =) samma sorts färg - lavendel, går i alla tre bilderna men kameran får inte riktigt med det. De små skyltarna ska hängas på presenter till föräldrarna, toastmastern och en tärna som tack för hjälpen med allt


  • Luci
    filibustern skrev 2013-07-29 21:10:48 följande:
    måste tyvärr säga att jag tvärt inte förstod kortet alls. men lite hjärngymnastik skadar ju inte. gillar idén. :) då blir det som att. "ok, vi ska boka en resa dit... varför?"
    Alla vet att vi ska gifta oss på Gotland så jag tror de kommer förstå. Men jag kanske ska skriva save the date eller nåt? Visst jag skulle kunna göra någonting helt annat men tyckte det kunde va roligt :P
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)