• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Cammyr

    Hej hej! Vi har precis forlovat oss men jag borjar pyssla tidigt  har gjort inbjudningar och dom var valdigt latta att gora! Min h2b tyckte dom sag valdigt dyra ut.  Vet inte om jag haller med om det men jag ar ganska nojd med dom. har ocksa gjort bords dekorationer. Fast nu ska vi nog ha riktiga blommorpa borden men i vitt och blatt (om jag hittar blaa blommor vill saga) det va min m2b som kom pa garnet runt flaskorna. Sag garna vad ni tycker. Vi gillar inte mycket 'rysh och pysh' som min mamma skulle saga. Hoppsan bilderna kom i fel ordning....  xx      

  • Trissönskan

    Hej! Jag har följt denna tråd i flera månader och kan äntligen bidra med något eget jag skapat. Detta är en del av girlanden med vimplar jag ska ha hängande i partytältet. Färgtemat är sommargrönt och rosa och glatt. Det ska bli totalt 4 girlander och kanske en extra över buffe´n. Andra saker jag pysslar med just nu är egna vinetiketter och egenstämplade servetter.

  • Cammyr

    Trissönskan skrev 2013-06-22 21:29:42 följande:Trissönskan skrev 2013-06-22 21:28:13 följande:Märkligt att bilden inte kom med...Lägger väl i min mapp iställetHade oxa problem med bilder  

  • tropicallime

    Har börjat öva på att göra papperblommor både till min bukett och till bordsdekorationerna, dels för att spara pengar då vi har valt bort naturliga blommor av både ekonomiska och allergiska skäl. Många som är pollenallergiska som kommer på bröllopet.

    Här är två blå rosor och en vit i olika storlekar på vanligt skrivarpapper målade med akvareller.




    Vad tycker ni?

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)