• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Jennie in white

    Det här har jag pysslat ihop. Funderade först på att ha dem på tårtan. Men jag tror de ska få stå på bordet vid oss.... 


  • FrökenMäkelä
    Jennie in white skrev 2013-04-10 09:12:57 följande:
    Det här har jag pysslat ihop. Funderade först på att ha dem på tårtan. Men jag tror de ska få stå på bordet vid oss.... 


    WOW! Imponerande, tycker absolut ni ska ha dem på tårtan så alla har chansen och se denna fina skapelse!
  • fayefaye
    Jennie in white skrev 2013-04-10 09:12:57 följande:
    Det här har jag pysslat ihop. Funderade först på att ha dem på tårtan. Men jag tror de ska få stå på bordet vid oss.... 


    Vilka söta! Hade ju passat perfekt på tårtan :)
  • filibustern
    Bamsemums skrev 2013-04-08 21:57:19 följande:


    Det här är tänkt som placerings"kort". Vad tycker ni? Färgtemat ska vara rosa-vitt-silver. Ska det vara lite starkare rosa färg på bandet? 
    nej så smart! charmigt! men hur fick du tag i hästskorna? är det riktiga? 
  • Bamsemums

    filibustern skrev 2013-04-10 17:03:53 följande: Bamsemums skrev 2013-04-08 21:57:19 följande: Det här är tänkt som placerings"kort". Vad tycker ni? Färgtemat ska vara rosa-vitt-silver. Ska det vara lite starkare rosa färg på bandet?  nej så smart! charmigt! men hur fick du tag i hästskorna? är det riktiga? De är riktiga. Jag mailade två ridskolor och frågade om de hade begagnade som jag kunde få och det var bara att komma och hämta sa de! De slänger ju bara skorna när de skor om hästarna så de hade nog inget emot att jag var där och tog ca 80 skor ;) Min m2b har blästrat dom för att få bort all rost och skit, sen har vi spraymålat med silverfärg från biltema men den färgade av sig lite så vi lackade dom också :)

  • Linnea89

    Ska snart göra placeringskort men har beslutsångest! Vad är finast? Eller är någon av dem finare om man byter till den andra "bandfärgen"?

  • Linnea89

    Fattar inte varför jag inte kan ladda upp bilder i forumet längre från datorn?! :( Dem hamnar ju i inlägget, men när man postar så försvinner det!

  • FrökenMäkelä
    Linnea89 skrev 2013-04-12 22:34:04 följande:
    Fattar inte varför jag inte kan ladda upp bilder i forumet längre från datorn?! :( Dem hamnar ju i inlägget, men när man postar så försvinner det!
    Jag kan bara lägga in bilder om jag laddar upp bilden först och sen skriver i inlägget. Kanske det kan fungera för dig med.
  • hannijohanna
    FrökenMäkelä skrev 2013-04-10 09:44:32 följande:
    WOW! Imponerande, tycker absolut ni ska ha dem på tårtan så alla har chansen och se denna fina skapelse!
    Nä, men oj så söta!! Hur har du gjort dem? :)
  • NBFN

    Har inte kommit så jättelångt ännu med allt pyssel, men idag var vi iväg och inhandlade till planeringsboken. Har hittills använt ett gammalt kollegieblock, vilket iofs funkat fint, men jag vill väldigt gärna ha det lite ordentligt. (Rastlös sjukskriven tjej med lätt kontrollbehov som behöver stillas Flört)

    Bilder på det jag hunnit hittills:



    Kommer även att fylla boken med inspirations-sidor för både klänningar, dekor, blommor, inbjudningskort osv., kommer att göra inbjudningskort, meny, festprogram, placeringskort osv. själv, som många av er gjort.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)