• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • emzerus83
    Mandala skrev 2013-03-08 12:02:04 följande:
    Får jag fråga er om ni kan säga vilken färg på kuverten ni tycker är finast till inbjudan som vi gjort?

    Vet inte riktigt vilken jag/vi tycker.

    edenrosebride.blogg.se/ översta inlägget 
    jag tycker faktikst det "gröna" var finast! Eller det andra var såklart också fint....men jag tyckte det var sån härlig färg på det andra :)
  • Mandala
    emzerus83 skrev 2013-03-08 22:13:10 följande:
    jag tycker faktikst det "gröna" var finast! Eller det andra var såklart också fint....men jag tyckte det var sån härlig färg på det andra :)
    Ja det är ju lite den färgen vi tänker att vi ska bryta av med, fast lite ljusare, typ aqua/teal/petrol, så när jag såg det kuvertet så kändes det kul att använda, känns lite ovanligt. Men nu när jag har båda framför mig så e det svårt att bestämma ett av dem. 
  • Rin
    Mandala skrev 2013-03-08 22:28:38 följande:
    Ja det är ju lite den färgen vi tänker att vi ska bryta av med, fast lite ljusare, typ aqua/teal/petrol, så när jag såg det kuvertet så kändes det kul att använda, känns lite ovanligt. Men nu när jag har båda framför mig så e det svårt att bestämma ett av dem. 
    Varför inte blanda? Eftersom varje "enhet" (person/par/familj) antagligen bara får inbjudan gör det ju kanske inte så mycket om det inte är helt enhetligt. Och dessutom kan det ju vara lite kul att det varierar lite.
  • Mandala
    Rin skrev 2013-03-08 22:37:55 följande:
    Varför inte blanda? Eftersom varje "enhet" (person/par/familj) antagligen bara får inbjudan gör det ju kanske inte så mycket om det inte är helt enhetligt. Och dessutom kan det ju vara lite kul att det varierar lite.
    Hmm ja kanske...ska fundera på det o höra med mannen. 
  • Asmar
    emzerus83 skrev 2013-03-08 22:13:10 följande:
    jag tycker faktikst det "gröna" var finast! Eller det andra var såklart också fint....men jag tyckte det var sån härlig färg på det andra :)
    Håller med om den grönblåa... passar ju kanterna på inbjudan...
  • Mandala

    igår sa jag till mannen att köpa kuvert idag när jag var och jobbade. Jag sa ingen färg så han kom hem med grönblå kuvert. Nu slipper jag fundera på vilken färg vi ska välja. han ska väl få bestämma nåt med


  • rosemarypatrik

    Jättefina. Har fjärilar i vårt tema också. Har även färgtema; vit, lila och vinröd. Vi gifter oss 2015, så vi har tid att pyssla.


    fayefaye skrev 2013-03-07 23:29:47 följande:
    Gjort massa servettringar!




     


    Nu är det bara för mig att pyssla också. Jag lovar att jag ska visa även vad jag har gjort. Har ägnat halva dagen att gå genom denna tråd för att samla på mig tips och information. Hoppas på fler roliga ideér.

  • kakank83


    Så här blir våra servettringar, inte färdig med alla men en bit på väg.
  • BrideToBe 84
    pamjofre skrev 2013-03-07 10:07:42 följande:
    BrideToBe 84- jätte fina lyktor! Hur har du fäst tyget på lyktorna?
    Tack så mycket!! Jag har fäst tyget med scotch flytande lim som är helt genomskinligt och därmed inte syns när det torkat. =)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)