• GabbiW

    Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

    Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

  • Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • stormhelen
    CoG skrev 2013-11-07 14:36:38 följande:
    Fantastiskt fina bilder Stormhelen!

    Och vilken fin bakgrundsmiljö, ser ut som att det är hämtat direkt från en Astrid Lindgrensaga :)

    Tack snälla! Glad Jag blir så glad över alla fina komentarer.


     


    Ja, miljöerna är helt fantastiska. Vi hade hela bröllopet på Södermalm i Stockholm då vi träffades, förlovade oss och även bodde där de 2 första åren, så stadsdelen betyder mycket för oss. Vi gick och rekade en hel del innan bröllopet för att hitta de där fantastiska platserna. Bebyggelsen i områderna vi hade vår fotografering på är från 1700-1800-talet.


    Jag älskar de miljöerna! Det är så härligt att det finns sådana här fantastiska kulturarv kvar mitt inne i stan. =)


     

  • Sjörå

    Nu har vi fått fotografens bilder. Det är svårt att visa bara en favoritbild så jag väljer några stycken. 




     
  • Makeupmyday


    Detta är vår absoluta favoritbild! Det blev så dramatiskt med de mörka molnen i bakgrunden, några regnstänk kom under fotograferingen men det va ingen fara.


    Fotograf Axén Photo

  • stormhelen
    karamell skrev 2013-12-10 11:16:36 följande:
    stormhelen: WOW vilka fina bilder, du var verkligen jättevacker på er dag!

    Tack! Solig Ja, vi blev väldigt nöjda med bilderna som fotografen lyckades fånga åt oss. De är ovärdeliga så här nu i efterhand när man blickar tilbaka på dagen.


     


    Makeupmyday skrev 2013-12-10 10:42:48 följande:


    Detta är vår absoluta favoritbild! Det blev så dramatiskt med de mörka molnen i bakgrunden, några regnstänk kom under fotograferingen men det va ingen fara.


    Fotograf Axén Photo


    Vilken otroligt vacker bild!

    Miljön är ju helt otroligt vacker. Vart är bilden tagen?

  • Makeupmyday
    stormhelen skrev 2013-12-10 13:55:14 följande:

    .


     


     


    Makeupmyday skrev 2013-12-10 10:42:48 följande:


    Detta är vår absoluta favoritbild! Det blev så dramatiskt med de mörka molnen i bakgrunden, några regnstänk kom under fotograferingen men det va ingen fara.


    Fotograf Axén Photo


    Vilken otroligt vacker bild!

     


    Miljön är ju helt otroligt vacker. Vart är bilden tagen?


    Vi gifte oss på Åland, denna bild är tagen vid Bomarsunds fästning. :)
  • Cajo
    Makeupmyday skrev 2013-12-10 10:42:48 följande:


    Detta är vår absoluta favoritbild! Det blev så dramatiskt med de mörka molnen i bakgrunden, några regnstänk kom under fotograferingen men det va ingen fara.


    Fotograf Axén Photo


    SÅ FANTASTISKT FINT FOTO! Och det ger en dessutom väldigt mycket hopp om att vackra bilder går att få trots att det inte är solsken och klarblå himmel!

    JÄTTEFINT! Drömmer
  • Oniq

    Den här tråden är så genial!

    Det är som att injicera lycka genom ögonen att titta på alla fina bilder :)

    (photoshop kan slänga sig i väggen, dessa leenden går inte att fejka! Hjärta )


    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!