• stormh­elen
    Äldre 19 Nov 10:37
    262842 visningar
    744 svar
    744
    262842

    Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

    MissBroccoli skrev 2012-11-01 01:02:21 följande:
    Som många andra har jag flera favoritbilder, lägger in några stycken :)




    Vi gifter oss 15/9 och hade super tur med vädret! hade inget alternativ till utomhusfotografering. Men det gick ju bra! 
    Återvänder till den här tråden då och då, så kul å se alla fina bilder!!!


    Jätte fina bilder. Omgivningarna är ju helt fantastiska! Och ni är jätte fina. 
  • stormh­elen
    Äldre 19 Nov 10:52
    Chicita skrev 2012-03-20 23:03:46 följande:
    Tack Solig
    Klänningen har jag sytt och frisyren fixade min tärna Glad

    Såg just dina bilder i denna tråd, och funderade vart du hade lyckats hitta en sådan helt rätt klänning för ert tema som är sååååå  fin.


    Svaret fick jag lite längre ner.


    Du är ju helt uppenbart super duktig med nål och tråd. Klänningen är så fin på dig. Good work!


    Fö rövrigt är även bilderna jätte fina, jag gillar speciellt bilden på dig där du sitter på muren.

  • stormh­elen
    Äldre 19 Nov 11:36

    Förstår att det är många timmar som ligger bakom den klännigen. Det syns, då den ser välsydd ut. Glad


    Blir väldigt personligt när det är man själv som gjort sin egen bröllopsklänning. En mer unik klänning kan man ju inte få.


    Va roligt att ni ska göra en sån grej med er bild, det är en bild du måste visa upp här så att man får se resultatet av den. Såg i en annan tråd någon som gjort något likannde. Bilden var helt fantastiskt vacker och sagolik. Såg ut att passa ett bokomslag till en medeltids saga.


     


     


    Jag älskar sådana här trådar då man får se alla fina bilder på brudpar som verkligen strålar av lycka och kärlek. Det förgyller verkligen dagen! Solig

  • stormh­elen
    Äldre 19 Nov 13:12

    Ja, den tråden tycker jag också är super härlig. När jag väl börjat leta klänning (och förhoppningsvis hittat en) så kommer jag garanterat att slänga upp en bil i den tråden. Men tills dess får man njuta av alla andras klänningar. Glad


     


    Då får vi hålla tummarna för att du kommer att få dela med dig av bilden. Jätte rolig ide. Å' man blir ju lite nyfiken av hur det kommer att se ut när den är klar. Flört


    Jag hade tänkt göra något liknande, fast en "sagobok" med hur vi träffades och vår historia, som jag kommer att rita upp då jag har en viss talang för tecknande. Sagan kommer att heta "Sagan om Höd och Död" låter lite dramatiskt (och inte speciellt romantiskt) kanske, men det är en anspelning på våra blivande initialer. Har inte bestämt mig än om den ska var en del av festprogrammet eller om den ska skickas med i inbjudningskorten!?


     

  • stormh­elen
    Äldre 25 Mar 15:28
    JochP skrev 2013-03-25 08:17:45 följande:
    Mera bilder! Det är fantastiskt att se.
  • stormh­elen
    Äldre 13 Jul 16:51

    Vad många helt fantastiska bilder ni alla har lagt upp! =D


    Ni ALLA är helt otroligt vackra, och man kan se hur det strålar av lycka i era ögon.


    Man blir alldeles varm när man ser dem. Det får en verkligen att längta tills det är ens egen tur.

  • stormh­elen
    Äldre 5 Aug 14:04
    Mandala skrev 2013-08-05 11:20:33 följande:


    Vilken härlig bild!


    Den är så vacker och ni båda är jätte fina. =)

  • stormh­elen
    Äldre 6 Aug 15:52
    Lilo84 skrev 2013-08-06 11:02:43 följande:

    Vilken härlig bild!


    Verkligen super fin. =)

  • stormh­elen
    Äldre 6 Aug 18:19
    CoG skrev 2013-08-06 18:04:55 följande:
    Jag kan tänka mig att det kommer att bli mnga favvobilder, men lägg upp alla. Det är ju bara roligt att se dom!
    Håller helt med. Jag tycker att det är jätte kul att folk lägger upp  många bilder på deras dag. Skrattande
  • stormh­elen
    Äldre 14 Oct 18:15
    HannaP skrev 2013-10-14 17:43:16 följande:


    Jätte många fina bilder, men den här är nog favoriten av de du la upp då det är så mycket glädje i bilden + att man får se dina fina skor (kul när de inte är traditonellet vita) . ^_^ 
  • stormh­elen
    Äldre 6 Nov 16:42

    Nu har vi fått våra foton från fotografen, så nu äntligen kan jag visa mina favorit bilder från vårt underbara bröllop. =)








     

  • stormh­elen
    Äldre 7 Nov 16:11
    CoG skrev 2013-11-07 14:36:38 följande:
    Fantastiskt fina bilder Stormhelen!

    Och vilken fin bakgrundsmiljö, ser ut som att det är hämtat direkt från en Astrid Lindgrensaga :)

    Tack snälla! Glad Jag blir så glad över alla fina komentarer.


     


    Ja, miljöerna är helt fantastiska. Vi hade hela bröllopet på Södermalm i Stockholm då vi träffades, förlovade oss och även bodde där de 2 första åren, så stadsdelen betyder mycket för oss. Vi gick och rekade en hel del innan bröllopet för att hitta de där fantastiska platserna. Bebyggelsen i områderna vi hade vår fotografering på är från 1700-1800-talet.


    Jag älskar de miljöerna! Det är så härligt att det finns sådana här fantastiska kulturarv kvar mitt inne i stan. =)


     

  • stormh­elen
    Äldre 10 Dec 13:55
    karamell skrev 2013-12-10 11:16:36 följande:
    stormhelen: WOW vilka fina bilder, du var verkligen jättevacker på er dag!

    Tack! Solig Ja, vi blev väldigt nöjda med bilderna som fotografen lyckades fånga åt oss. De är ovärdeliga så här nu i efterhand när man blickar tilbaka på dagen.


     


    Makeupmyday skrev 2013-12-10 10:42:48 följande:


    Detta är vår absoluta favoritbild! Det blev så dramatiskt med de mörka molnen i bakgrunden, några regnstänk kom under fotograferingen men det va ingen fara.


    Fotograf Axén Photo


    Vilken otroligt vacker bild!

    Miljön är ju helt otroligt vacker. Vart är bilden tagen?

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!