• moom

    BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut

    Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
    Vi gifte oss på nyårsafton.


  • Svar på tråden BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut
  • Millisch

    Även vi har gjort ett första försök på vår tänkta inbjudan!
    Ser att färgen på texten måste höjas lite då det blir otydligt annars, och att det är bra att hålla katten borta då hon redan hunnit tugga lite på den ;) Samt att vi ska kapa med en riktig papperskap sedan, i nte med sax så det verkligen blir rakt!

    Annars är vi ute efter en enkel inbjudan och det tycker vi att vi lyckas med, samt att den går i samma tanke som save-the-date korten =)




    Save the date


  • eml33h

    Nu är inbjudningarna äntligen färdiga!
    Är faktiskt riktigt nöjd :)
    På fredag ska dom skickas.


  • HerrP

    Enkelt is the shit.

    Ett inbjudningskort tryckt på kraftigt papper med gräng.
    Ett infoblad tryckt på ett transparent tunnare papper.

    Monogram som min fru slängt ihop.


  • PimPim83
    HerrP skrev 2012-12-06 03:25:59 följande:
    Enkelt is the shit.

    Ett inbjudningskort tryckt på kraftigt papper med gräng.
    Ett infoblad tryckt på ett transparent tunnare papper.

    Monogram som min fru slängt ihop.


    Era inbjudningar var helt i min stil. Håller med dig om att enkelt is the shit. Flört Jättefina!
  • HerrP
    Burre skrev 2012-12-06 12:01:13 följande:
    HerrP jätte snyggt!!! Smart idé med de transparenta pappret, är det okej o kanske göra lika dant ?? :)
    Tack tack.
    Självklart får man ta inspiration och göra något liknande! Det är väl därför vi loggar in här va? :)

    Rum För Papper i Göteborg var vi på. De är väldigt duktiga och ger massa personlig service.

    Lycka till!
     
  • Augusti13

    Såhär blev våra Save the Dates som skickades ut i november. Supernöjda, tyckte det blev enkelt och stilrent :)


  • stormhelen

    Augusti0213: Jätte fint kort. Ni ser (antar att det är ni iaf) väldigt lyckliga och kärleksfulla ut.


    Väldigt personligt save the date kort. Det har ni gjort mycket bra. Stilrent och personligt och en jätte fin bild på er.

  • Augusti13
    stormhelen skrev 2012-12-08 16:44:47 följande:

    Augusti0213: Jätte fint kort. Ni ser (antar att det är ni iaf) väldigt lyckliga och kärleksfulla ut.


    Väldigt personligt save the date kort. Det har ni gjort mycket bra. Stilrent och personligt och en jätte fin bild på er.


    Tack så mycket, vad glad jag blir! Hihi jo, det är oss på bilden - vore lite speciellt att skicka en bild på någon annan :D 
  • stormhelen
    Augusti13 skrev 2012-12-08 16:58:16 följande:
    Tack så mycket, vad glad jag blir! Hihi jo, det är oss på bilden - vore lite speciellt att skicka en bild på någon annan :D 
    Haha, jo det tyckte jag också. Men man vet ju aldrig. Tänkte att det kunde vara lika bra att ta det säkra före det osäkra och fråga. Flört
Svar på tråden BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut