• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • funnybunny84
    Sjörå skrev 2012-06-25 16:38:34 följande:
    Jag försöker bestämma mig för om jag ska göra save-the-date kort och inbjudningskorten själv eller om jag ska låta ett proffs göra dem. Jag är hopplöst dålig på att pyssla själv.
    jag kommer beställa våra inbjudningskort från optimalprint!
    beställde inbjudningskorten till dotterns dop och blev jättenöjd.
  • funnybunny84

    klänningen och skorna är nu klara..bara att komma överrens med sambon vart vi ska ha vigseln och picknicken sen är det bara att ringa och boka prästenFlört 

  • Makeupmyday
    brud2013 skrev 2012-06-25 16:44:16 följande:

    Är det bara jag som har några extra kilon att även bli av med? Kanske ska söka mig till en till tråd för lite peppning på den fronten med :))

    Nejdå, inte bara du, skulle gärna bli av med några jag också men har såååå svårt med motivationen. Det borde ju vara motivation nog att man ska står brud om 1 år, men jag tror det är för långt fram för att jag ska fatta ännu.


    Funderar på att dra en omgång med Cambridge, någon som har erfarenhet av det?

  • FruHassel

    Jag har mellan 4-9 kg kvar att gå ner ... har redan tappat 15 kg så jag är på god väg neråt ... ett år kvar och jag ska klarar det sista med ... har gått ner 15 sen i januari...

  • Makeupmyday
    FruHassel skrev 2012-06-26 11:08:44 följande:
    Jag har mellan 4-9 kg kvar att gå ner ... har redan tappat 15 kg så jag är på god väg neråt ... ett år kvar och jag ska klarar det sista med ... har gått ner 15 sen i januari...
    Wow! Duktigt jobbat! Hur har du gått till väga??
  • TweetyBruden

    Håller med föregående talare, bra jobbat!! Jag skulle också kunna tänka mig att tappa några kilon inför den stora dagen... ;P

  • Nova

    Asså jag blir snart tossig! Varför är det svårt att hitta lokaler med runda bord! alla bilder jag kollar på av intressanta lokaler allt från slott till "vanliga" lokaler så är det ju långbord. Ett av mina önskemål har alltid varit runda bord, jag tycker det flyter bättre blir lite mer socialt och inte alls så uppstyrt, dessutom är jag trött på långbord efter alla studentsittningar ;)
     
    Antingen finns det det runda bord i lokalerna men endast bilder på långbord eller så är det inte av intresse här i sverige med runda bord :( ahh.

  • Sjörå

    Nova: Det kan vara så att det finns runda bord i lokalen men att det inte visas på bild. Vi ska gifta oss på Hällsnäs och jag fick klicka igenom många bilder innan det kom ett där det var runda kort på bilden. Långbord rymmer fler så därför är det nog det vanligaste, men jag håller med dig. Runda bord är trevligare.

  • johannagbg

    Jag blev klar med våra save the date kort igår. Helt seriöst så blev jag alldeles för snål för att beställa. Jag tyckte det var rätt roligt att göra dom själv oxå. Ska ha samma stuk på inbjudningskorten och festprogrammen. För min del så ansåg jag att man inte behöver lägga pengarna på det. Är sjukt nöjd med våra. Klänningen är beställd äntligen. Nu känns det på riktigt. Pratade med en präst idag så ska preliminär boka kyrkan på fredag.

  • Pagnie

    Jag hade också svårt att hitta runda bord men nu har vi hittat det. Så skönt och jag håller med det är bättre på alla sätt och vis.