• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • Äriqa
    Makeupmyday skrev 2012-06-13 21:10:06 följande:

    Jag ska också gifta mig 2013, den 10 augusti! Hoppar med här i tråden :)


    Måste bara läsa 90 sidor bakåt först :)


    Om planerna går som de ska så gifter vi oss den 9:e augusti. 2013 :)
  • millanfs

    Jag letar fortfarnade efter en lokal och har hittat en logernas hus, när jag ringde och ville höra mig för så lät det som att det precis går in 89 personer som vi kanske blir men att lokalen är för hundra och så ville jag titta på den och då säger han att det finns en vaktmästare där på fm så åk dit, hade med hoppats på att han ville möta upp oss, men får försöka åka dit med barnen och kolla, har heller ingen barnvakt så lätt.. Man kan ju ta kort på den så man kan planera lite framöver.. Men nu håller vi tummarna att den är bra eftersom det inte finns så mycket att välja på här i våran stad!!


  • sophiebus

    här har ni en till som ska gifta sig 2013 =) närmare bestämt den 3/8 =)
    blir skit stressad nu när många av er andra redan bokat kyrka å lokal m.m
    vi har bestämt att vi ska vara i skultuna kyrka (utanför västerås) om det nu inte är upptaget, lokal sånar vi fortfarande om =)

     

  • CoG
    sophiebus skrev 2012-06-13 22:51:28 följande:
    här har ni en till som ska gifta sig 2013 =) närmare bestämt den 3/8 =)
    blir skit stressad nu när många av er andra redan bokat kyrka å lokal m.m
    vi har bestämt att vi ska vara i skultuna kyrka (utanför västerås) om det nu inte är upptaget, lokal sånar vi fortfarande om =)
    Jag tror inte att du behöver känna dig speciellt stressad.

    Anledningen till att vi bokat lokal och kyrka är för att jag vill att det ska kännas mer verkligt :)

    Sen hur mycket det är uppbokat och så beror kanske i vilken stad man bor i och om det är ngt populärt datum man ska gifta sig på.
  • Mandala

    Jag har bokat datum till 3/8 och vi har bokat kyrkan för att vi just vill vara i den kyrkan o ville ha det datumet Idag ska jag åka och se om jag kan köpa växter o göra en "brudrabatt" för att odla fram min bukett. Spännande och jag hoppas att jag kan lyckas bestämma mig för vilka blommor jag vill ha i buketten redan nu.

  • PMB

    Här är ännu en som ska gifta sig 2013. För oss blir det den 8 juni ute på österlen. Lokal, kyrka och fotgraf är bokad så nu är det mest surfande för att få lite inspiration innan det blir dags att börja med inbjudningar, klänningsletande och allt annat som ska fixas när det närmar sig lite mer Glad

  • ChristineL

    Okej, nu har vi varit och kollat på vår kyrka, kyrkstuga och försammlingshem. Jättefina lokaler verkligen! Men hon var väldigt snabb med att säga att det inte får serveras sprit eller annan form av alkohol. Eventuellt brudskål. Och det får inte förekomma dans. Nehepp, inte mycket till bröllopsfest då eller vad säger ni andra? Tungan ute

  • ChristineL
    funnybunny84 skrev 2012-06-14 15:04:31 följande:
    inte förekomma dans?? varför inte?
    Vi blev så chockade så vi frågade inte ens. Tyvärr har så har dom haft flera som misskött sig rejält när dom har lånat ut lokalerna tidigare så därav alkoholförbudet, vilket man ju kan förstå men ändå tråkigt. Dansförbud däremot känns jättekonstigt!
Svar på tråden Brud 2013