• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • MsChevy
    FruHassel: jag känner igen det där! Vi ska ha svart, cerise, vitt o silver som färger o det är attans svårt att inte låta det svarta ta överhanden... Vi ska ha svart krossad plysch som bas, med cerise löpare, så är det iaf tänkt...men det finns ju så mycket snygga dukningar...







     
  • FruHassel

    msChevy: När man ska ha svart så tror jag man får kolla lite på hur lokalen är så det inte blir jätte mörkt. 

  • FruHassel

    Nehe nu får vi ta en annan dag och gifta oss ... "vår" präst har semester då .... så det verkar bli i slutet på juli istället... Då borde vi nog skicka ut save-the-date kort med tanke på att det ligger mitt på semstern för de allra flesta. Suck!

  • Snartfrueriksson

    Hej! Jag hoppar in här. Vi ska gifta oss i juni 2013, har ännu inte bestämt datum än :)

  • FruHassel
    Snartfrueriksson skrev 2012-04-17 14:27:56 följande:
    Hej! Jag hoppar in här. Vi ska gifta oss i juni 2013, har ännu inte bestämt datum än :)
    Välkommen hit!!! 
  • FruHassel

    Äh jäkla präst att ha semster ;) Nu kom jag helt av mig ... Det var ju vår tioårsdag den dagen vi hade bestämt oss för ... men vi vill ju ha den prällen ... suck!

  • theluckiest2013

    Hej!


    Läser en hel del här inne men är inte lika aktiv på skrivfronten! Vi ska gifta oss den 6/7-13 (på vår 12-årdag) och så här lång har vi kommit i planeringen:


    *Kyrkan bokad


    *Brudklänning inköpt


    *Nya förlovningsringar inköpta (matchar min kommande vigselring)


    *Färgtema bestämt


    *Tärna utsedd och tillfrågad


    *Frisör bokad


    *Solister till kyrkan klara


    *Musik till kyrkan klar (ingångs, utgångs och solosång)


    *Mat och gästlista så gott som klart


    Håller på att kollar på festlokaler, dekorationer och andra småsaker, men på det stora hela så känns det som vi har kommit en bit med planeringen iaf. Hur gör ni andra, planerar ni mycket nu lr väntar ni ett tag? Känner migg nästan lite bridezilla ibland..

  • FruHassel
    theluckiest2013
    Jag lär bli en bridezilla ... jag är väldigt bestämd med det jag vill och just nu surar jag över att jag inte fick den 29 juni som bröllopsdag ... *muttrar*

    Vad har ni för färgtema? 
  • theluckiest2013

    Vit/lila (klarlila åt det ljusare hållet) och lite detaljer i silver/grått..


    Skulle oxå bli sur om jag inte fick "vårt" datum, det var ju det första vi bestämde! Hoppas att ni får ett annat datum som ni kan känna er bekväma med!

Svar på tråden Brud 2013