• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • Brudiframtiden
    FruHassel skrev 2012-04-15 21:13:56 följande:
    Man kan ju hänga öl flaskor eller vad som....
    Absolut...vet inte om jag varit på nåt bröllop där man serverat snaps faktiskt....
  • FruHassel
    Brudiframtiden skrev 2012-04-15 21:17:01 följande:
    Absolut...vet inte om jag varit på nåt bröllop där man serverat snaps faktiskt....
    Ne inte jag heller  .... snyggt va det i allafall
  • 123ost

    Kan någon hjälpa mig?! Jag har heeelt fått hjärnsläpp på vad jag kan spana på/göra. Vi har inte besökt den tänkta lokalen så kommer inte alls ihåg hur det ser ut där och jag har kört fast!

  • FruHassel
    123ost skrev 2012-04-15 21:26:34 följande:
    Kan någon hjälpa mig?! Jag har heeelt fått hjärnsläpp på vad jag kan spana på/göra. Vi har inte besökt den tänkta lokalen så kommer inte alls ihåg hur det ser ut där och jag har kört fast!
    Vad har ni tänkt för typ av bröllop, vad är det för lokal, färgtema osv.
  • FruHassel

    Är väldigt inne på att ha en liten tårta vi kan skära av och så får gästerna sedan en cupcake var istället för tårta... känns som det är fräscht och inte så kladdigt....

  • Linda L

    Fru Hassel, Vi har också tänk på att det blir kladdigt och så, men kom fram till att vi ändå kommer ha stor flervåningstårta.vill dessutom göra den själv men vet inte om det blir för stressigt för mig dagen före. Kontroll freak Kul med cupcakes också

  • FruHassel
    Linda L skrev 2012-04-15 21:52:31 följande:
    Fru Hassel, Vi har också tänk på att det blir kladdigt och så, men kom fram till att vi ändå kommer ha stor flervåningstårta.vill dessutom göra den själv men vet inte om det blir för stressigt för mig dagen före. Kontroll freak Kul med cupcakes också
    Ne du den där tiden, undra hur mycket tid man kommer ha i slutet ... jag som är tidsoptimist...hmmm 
  • MsChevy

    Såna där LP-skivor ska vi ha som tabletter, fast med egen dekal på mitten. Gjorde en försöksplatta



     
  • FruHassel
    MsChevy skrev 2012-04-15 22:00:14 följande:
    Såna där LP-skivor ska vi ha som tabletter, fast med egen dekal på mitten. Gjorde en försöksplatta
     
    As fräckt ... ska ni ha lite rockigt tema?
Svar på tråden Brud 2013