• MLWSWY

    västerås-brudar 2012??

    Hej!

    Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)

    Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012

  • Svar på tråden västerås-brudar 2012??
  • sofiasmamma

    Åh vad glad jag är. Äntligen har jag fixat inloggningen på den dator där jag har festprogrammen jag gjorde till syrrans bröllop. Tänkte återanvända mallen. Nu kan jag börja pyssla med det, känns jättekul!

  • sandraochdaniel
    sofiasmamma skrev 2012-04-01 18:27:40 följande:

    Åh vad härligt att ha det fixat! Bra tips med extra trosor!


     


    Min klänning är aningens genomskinlig så jag är inne på att ha ngn hudfärgad underkjol. Inte så läckert kanske, men det blir nog snyggast så. Alt. sömlösa hudfärgade trosor (då blir det garanterat ett byte sen, haha).


    fanns massor av underkjolar och klänningar som formade mm på Twilfit.
    Hittade mina underkläder där och de var lite beige/nude i färgen. Valde kanske inte de sexigaste underkläderna, men de var fina och jag kommer kunna använda dem utan problem.
    Prövade massor av såna där läckra set med strumpebands remmar och fin spetts som dolde mina bristningar på magen, men de satt så oskönt med de där stålvajrarna/Skenorna som gick på framsidan skulle inte orka sitta i dem en hel dag.

    Hanky Pankys finns också i hudförgat och de är helt sömnlösa och jätte fina i spetts! Och bäst av allt GALET sköna! 
  • sandraochdaniel
    sofiasmamma skrev 2012-04-01 18:31:32 följande:
    Åh vad glad jag är. Äntligen har jag fixat inloggningen på den dator där jag har festprogrammen jag gjorde till syrrans bröllop. Tänkte återanvända mallen. Nu kan jag börja pyssla med det, känns jättekul!
    Åh vad roligt!
    Har du bra idéer och tipps släng gärna upp det här, eller ännu bättre maila mallen till mig om du vill...
    sandra.engstrom@se.abb.com

    Måste också sätta igång med festhäftena...mindre än 3mpn kvar nu jiiiiikeeees!  Tyst 
  • Pörcy
    sofiasmamma skrev 2012-04-01 18:25:53 följande:
    Haha, och jag har ingen koll på småungarna. ;) Yngst i min familj är jag dessutom så jag har verkligen ingen koll "nedåt". :)
    Och jag är äldst så jag har ingen koll uppåt..
  • sofiasmamma
    sandraochdaniel skrev 2012-04-02 09:54:06 följande:
    Åh vad roligt!
    Har du bra idéer och tipps släng gärna upp det här, eller ännu bättre maila mallen till mig om du vill...
    sandra.engstrom@se.abb.com

    Måste också sätta igång med festhäftena...mindre än 3mpn kvar nu jiiiiikeeees! Tyst

    Ja nu kommer tiden rusa fram. Hjälp!!


    Sure, ska rensa lite så kan jag maila en mall. Det dröjer nog ngr dagar, vi ska resa bort imn men jag tar med mig den datorn.

  • sandraochdaniel
    sofiasmamma skrev 2012-04-02 18:54:29 följande:

    Ja nu kommer tiden rusa fram. Hjälp!!


    Sure, ska rensa lite så kan jag maila en mall. Det dröjer nog ngr dagar, vi ska resa bort imn men jag tar med mig den datorn.


    Hurra! Tack vad gulligt av dig! Ingen stress skicka när du får tid. Tack snälla!
  • Johoe

    Här kommer ännu en västeråsbrud. Bröllopet går av stapeln nästa sommar och har varken spikat datum eller lokal/kyrka ännu, så än så länge är jag fortfarande på inspirationsstadiet :)

  • MochR

    mina tärnor vill göra spray tanning är det någon som har tips på något ställe här i västerås??

  • linda1984

    här har du en brutta som bor mellan västerås och sala som ska gifta sig den 4 aug:)


     


     

Svar på tråden västerås-brudar 2012??