• Svar på tråden Visa era skor :)
  • brolencarlsson
    grönvit2011 skrev 2011-02-26 21:49:57 följande:
    Dessa ska jag ha! Vad tycks?

    product view of: Tanja Shoe
    Vart har du köpt dom....jättefina=)
  • Lisa201109
    HoPPsanSa sÅ gLad skrev 2011-02-27 10:03:27 följande:
    Hörninini... jag är verkligen ingen "klackbrud".
    När jag berättade för min blivande man vad jag tänkt ha på fötterna sa han blankt nej... och tyckte att jag kunde "väl ändå vara lite kvinnlig när jag ska vara adet för övrigt denna dag".
    Så får det bli. Har hittat ett par skor som jag ev tänker köpa. Men jag behöver verkligen träna mej i att gå i dessa skor.
    Vad ska man tänka på? Kanske finns det någon så här ska du gå i klacksko kurs på Youtube?

    Bring me the klacksko tips!!

    www.minmandinfru.blogspot.com
    visst är det vackert och om man vill "kvinnligt" med klackar, men om min blivande får ha bekväma skor, tänker jag oxå ha det. Han får ha åsiker om det den dagen han själv struttar omking på högre klackar än migGlad

    Hoppsan sa så glad: Prova party-inlägg, det hjälper till viss del men det krävs att de får plats i skorna utan att orsaka att skona blir för trånga. Annars är det bästa att gå så mycket som möjligt i skorna, och även att gå ute med dom, då det är stoooor skillnad att gå på plant parkettgolv och vingliga trottoarer eller kullersten. 

    För din egen skull, tänk på att det gör ont med klackar, framför allt om man inte är van. Jag resonerar så att det inte ska vara mina onda fötter som upptar mina tankar under vår bröllopsdag och inte det jag vill minnas ett år senare. Dessutom blir man lätt begränsad om man får ont i fötterna, och för mig personligen är det inte värt det, oavsett hur vackert det än är med klackar.  

    Hoppas du hittar några fina skor som passar Dig! 
  • loluna

    Kilklackar är mycket enklare att gå i :) Platå är också att rekommendera! Det ska kännas BEKVÄMT i skorna från första början, tro inte att "det löser sig nog" :)

  • torildsdotter
    frallan skrev 2011-02-26 21:57:51 följande:


    Här är mina små älsklingar! Dom är korallröda och "rosetterna" har jag gjort själv
    Hjälp vad läckra! :)
  • Emelie 87
    HoPPsanSa sÅ gLad skrev 2011-02-27 10:03:27 följande:
    Har hittat ett par skor som jag ev tänker köpa. Men jag behöver verkligen träna mej i att gå i dessa skor.
    Vad ska man tänka på? Kanske finns det någon så här ska du gå i klacksko kurs på Youtube?

    Bring me the klacksko tips!!

    www.minmandinfru.blogspot.com

    Om man inte har gått i klackar innan så är det svårt att bara ta på sig ett par och sedan gå som en modell. Så mitt tips är att du börjar redan nu med träningen. Jag hade skitont i fötterna när jag var 14 och gick med höga klackar första gången, men nu klarar jag att gå i 12 cm stiletter utan problem en hel dag. Så träning är a och o. Och dom ska passa också.. är dom för stora så kan du vricka foten, är dom för små gör det bara ont.

    För träning och anvisningar kan jag tipsa om en kille som heter Jardel Oliveira de Sousa. Det finns en del filmer med honom på youtube.
    Förutom Jardel, som för övrigt är en gud, finns användaren Valtteri21. Hon är dock finska, men du behöver bara kolla på hennes rörelser. :)

    Lycka till med klackarna. :)


    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • inwe

    Här kommer mina skor! fick hem dem i fredags & är nog rätt säker på att det blir dom faktiskt :) Tog kort på dem ikväll, här kommer bilderna:



     
  • Maria Lind

    Vilka jättefina skor alla ska ha! Måste bara säga att jag är väldigt imponerad av er som ska ha dessa höga klackar och gå omkring med hela dagen. Själv ska jag ha ett par guldskor med 2 cm klack som jag köpte förra året och som är jättesköna. För mig är det viktigast att ha någon skönt (men endå fint) på fötterna och så får det inte vara för höga klackar, eftersom jag och min blivande är lika långa...Rynkar på näsan

  • inwe
    Maria Lind skrev 2011-03-01 07:59:34 följande:
    Vilka jättefina skor alla ska ha! Måste bara säga att jag är väldigt imponerad av er som ska ha dessa höga klackar och gå omkring med hela dagen. Själv ska jag ha ett par guldskor med 2 cm klack som jag köpte förra året och som är jättesköna. För mig är det viktigast att ha någon skönt (men endå fint) på fötterna och så får det inte vara för höga klackar, eftersom jag och min blivande är lika långa...Rynkar på näsan
    Det kan vara fint utan klackar också :) jag kommer ha höga klackar (se ovan) men det är för att jag älskar höga klackar & jag kan gå i dem utan problem. Brukar ha höga klackar :) Jag är rättkort också så det känns kanon o få lite längd :D
Svar på tråden Visa era skor :)