• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • sofiasmamma

    Vilka fina klänningar ni har!



    Här är min (har ingen bild när jag har den på mig). Hämtade den igår men den ska tillbaka för ändringar. Jag gifter mig 22/6 (midsommarafton) och klänningen är från KiK, helt underbart skön och lätt i siden och spets. Funderar på utsläppt hår (axellångt) och så har jag köpt en enkel, ganska kort, slöja med satinkant till.

  • hsmamma

    Är genom telefonen, står att den laddas upp, men inget händer

  • Shining
    Doofie skrev 2012-02-17 19:35:55 följande:
    Så otroligt vacker! Blev helt kär! :) Har alltid tänkt mig en stor fluffig maräng till bröllopsklänning men har börjat falla mer och mer för den mer enkla skärningen och såklart vintageinspirerat - mycket spets ;)
    Såg att det inte står pris på hemsidan.. vågar man fråga vad du fick betala..?
    Doofie skrev 2012-02-17 19:45:50 följande:
    Ursäkta.. såg sedan att det visst stod pris.. :)

    Visst är den fin! Om du funderar på att beställa så läs mitt tips i tidigare inlägg. 

    Så här såg jag ut i den   Lägger upp lite olika bilder så den syns både bak och fram. Den är ooootrolig bakifrån




     





     
  • Goabullen
    Silme skrev 2012-02-24 14:58:17 följande:
    Härligt inspirerande tråd! Skrattande

    Här är "min". Beräknad leverans i slutet på april, gifter mig i mitten på augusti. Ska bli spännande att se om de lyckas få den som jag vill ha den med bl.a. lägre urrigning i ryggen... Flört


    Fantastiskt fin klänning! Den har jag själv kollat på om jag ska sy upp!! Du måste dela med dig av resultatet sen. När beräknas den komma?
  • bridetobe2013
    Shining skrev 2012-02-24 23:37:31 följande:
    Doofie skrev 2012-02-17 19:45:50 följande:
    Ursäkta.. såg sedan att det visst stod pris.. :)

    Visst är den fin! Om du funderar på att beställa så läs mitt tips i tidigare inlägg.

    Så här såg jag ut i den Lägger upp lite olika bilder så den syns både bak och fram. Den är ooootrolig bakifrån


     


     


     


     


     


     


     


     



     


     


    Underbar klänning! Satt jätte fint på dig!
    1/6 2012
  • mimmi74

    Shining- otrolig klänning, tack för tipset! Det är så värdefullt att få se klänningar på riktigt och den här gjorde sig så mycke bättre på dig!
    Jag är normalt en 36:a, tror du att jag skulle ha XS då?
    Är klänningen väldigt lång?
    Genomskinlig?
    Många frågor...

  • Syrinx
    hemajo13 skrev 2012-02-16 16:38:53 följande:
    Jag har macbook oxå och använder safari, men jag kan citera... =)
    Äsch, vad dum jag är, jag menar ju förstås att jag kan citera (helt uppenbart!) - det är bilderna jag inte kan förminska! Kan du förminska bilder?
    Hur är det med er andra mac-användare? 
  • Syrinx
    liminka skrev 2012-02-24 14:56:06 följande:


    Här e min, kommer få den uppsydd med en annan spets som är ännu finare :) Älskar den!
    Åh, så fin! Verkligen jättevacker!
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar