• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • Norrskensflamman

    Cantaton, det låter ju jättespännande Lova att berätta mer när du kan.
    Men ta inte på dig för mycket nu igen. Du vet ju hur du mådde för inte alls så länge sedan. Var rädd om dig!

  • Cantaton

    Tack för omtanken. Utöver bröllop, dop och begravningar har jag INGET inbokat i höst. Så jag ska nog orka med detta


    Norrskensflamman skrev 2010-08-26 08:23:15 följande:
    Cantaton, det låter ju jättespännande Lova att berätta mer när du kan.Men ta inte på dig för mycket nu igen. Du vet ju hur du mådde för inte alls så länge sedan. Var rädd om dig!
  • MittiPrickBrud

    Ah Canta, det där låter otroligt spännande o kul!
    Är gärna med på ngt hörn om det behövs tex låt eller text-skrivare el dyl....

    Har idag accepterat hösten.
    Det är regnigt, fortfarande varmt i luften , men obestridligen höst. På bussarna möts man av människor på väg till och från studier, både små och stora. Igår mötte jag min kusin som jag inte sett på länge, och som berättade att han minsann går på högskola nu, nästa lika vuxen som jag är han! Jag mindes min egen tid som högskolestudent modell äldre i en klass av mestadels 20-åringar, och det var mestadels bara kul. Hade överhuvudtaget mina bästa år då jag pluggade, jag älskade det!

    Kram alla tanter!

  • Cantaton

    Manuset ska översättas till svenska till att börja med


    MittiPrickBrud skrev 2010-08-26 16:00:02 följande:
    Ah Canta, det där låter otroligt spännande o kul!Är gärna med på ngt hörn om det behövs tex låt eller text-skrivare el dyl.... Har idag accepterat hösten.Det är regnigt, fortfarande varmt i luften , men obestridligen höst. På bussarna möts man av människor på väg till och från studier, både små och stora. Igår mötte jag min kusin som jag inte sett på länge, och som berättade att han minsann går på högskola nu, nästa lika vuxen som jag är han! Jag mindes min egen tid som högskolestudent modell äldre i en klass av mestadels 20-åringar, och det var mestadels bara kul. Hade överhuvudtaget mina bästa år då jag pluggade, jag älskade det!Kram alla tanter!
  • MittiPrickBrud

    En dag full av möjligheter! Tack dfk, det är precis vad jag behöver!

  • MittiPrickBrud

    Japp, det blev en bra dag.
    Nu ska den avlutas med lite vin och lätt måltid.

    Kram på er!

  • dfk

    Nu har jag fått upp min kantarell-spår-lust. Är det någon som har varit ut och plockat?

  • Norrskensflamman

     


    Cantaton skrev 2010-08-29 12:10:55 följande:
    dfk, tyvärr inte i år. Men jag har ÄTIT nyplockade kantareller Nu är min lilla pappa gift!

    Grattis till pappsen
    Hur gick det med sången?
    När får vi höra? *väntar med spänning*

    idag o imorgon är jag på kurs på jobbet.

Svar på tråden Tantvarning numero 9