• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • Cantaton

    Åh, jag var också i Dalarna i helgen. Sjöng på bröllop i Hedemora igår och stannade sedan till på en herrgård i Avesta (där jag jobbade och bodde fyra somrar som yngre) och sov där till idag. Åt bed and breakfast-gästernas middagsrester (oxfilé och hemodlad potatis) och av den uppdukade bed and breakfast-frukosten imorse


    Lite spontanlyx!


    Soldemor skrev 2010-08-21 17:23:11 följande:
    Hej alla! Den här tanten sitter just nu högt uppe på en fäbod i Dalarna och tittar ut över Siljan. Vi startade vår semester i Hunnebostrand i tisdags och kom hit upp i går. Det är verkligen natur här uppe, luften formligen knockar ner en i sängen på kvällen. I morgon åker vi till Orsa björnpark. För en vecka sedan tog min fantastiske Amaretto sin premiertitel! Gosenisse! Nu slipper han utställnigar, iaf för ett tag. Det är inte det allra roligaste han vet. Oh, vad jag saknar mina snuttar! På måndag går turen neråt, via två nätter i Göteborg och Ullared (yes!) på vägen hem.
  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-08-21 17:23:11 följande:
    Hej alla! Den här tanten sitter just nu högt uppe på en fäbod i Dalarna och tittar ut över Siljan. Vi startade vår semester i Hunnebostrand i tisdags och kom hit upp i går. Det är verkligen natur här uppe, luften formligen knockar ner en i sängen på kvällen. I morgon åker vi till Orsa björnpark. För en vecka sedan tog min fantastiske Amaretto sin premiertitel! Gosenisse! Nu slipper han utställnigar, iaf för ett tag. Det är inte det allra roligaste han vet. Oh, vad jag saknar mina snuttar! På måndag går turen neråt, via två nätter i Göteborg och Ullared (yes!) på vägen hem.
    Grattis Amaretto, Solde och Herr Solde!!!
  • dfk

    Soldemor, Grattis till Amerettos titel!


    Hur mår du då Heloise o bebben?


    Krya på dig Sonja!!! 


    Hej Diz! Oja! hormoner kan spöka..


    Cantaton, vad härligt det lät med lite spontanlyx!


     


    Känns som jag blivit överkörd av en buss, hårdtränat på gymmet både igår och idag.


    Nu ska jag värma på lite äppelkaka till mig o tjejerna som vi ska smarra på. Jag bjuder naturligtvis er också!!


     

  • Cantaton

    Åh vad gott


    dfk skrev 2010-08-23 17:18:18 följande:
    Nu ska jag värma på lite äppelkaka till mig o tjejerna som vi ska smarra på. Jag bjuder naturligtvis er också!!  
  • Cantaton

    ooo Norrskensflamma, minsann!! Vackert namn.


    Norrskensflamman skrev 2010-08-23 22:16:58 följande:
    God afton! Good bye Sonja, här kommer din ersättare
  • Cantaton

    Haha Allt väl ikväll?


    Norrskensflamman skrev 2010-08-23 22:21:41 följande:
    Visst är det? En gammal kommunistblaska, hahahaha
  • Norrskensflamman

    Jo, jäkligt trött bara. Lilla K sjuk idag också, jag var hemma halva dagen, sen fick hon vara med pappa. På morgonen var jag en timma med T på hennes första dag i första klass i "riktiga" skolan. Lite pirrigt var det nog i lillmagen


    Men jättegullig fröken (än så länge) och de är nu elva i klassen. Så mysig, liten grupp!


    MEN elva mycket strarka individer, så fröken lär nog ha att göra ändå

Svar på tråden Tantvarning numero 9