• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • stenbruden

    Hej Amor!
    Passar ju kanon att ni kan få sån nytta av present pengar! Fönsterbyta är nödvändigt men kanske inte den roligaste utgiften

    Vilka bra fotograf tips! JA du måste berätta sen när du har träffat alla!! Ja håller med dig, det måste ju stämma och kännas bra!

    Min mamma ska göra våra "blomm grejer" Så jag har noll koll på floristerna där ute..

  • Stjärnis

    Stenbruden: Göteborg är riktigt litet, emellanåt. Jag går hos Vickan egentligen men nu när hon är mammaledig har jag gått hos just Jennifer.

  • stenbruden

    Stjärngudinnan:
    Nä är det sant?? Jag var hos henne i fredags och fixade
    Vi har redan börjat prata om vad jag ska ha för naglar.. Jag har haft väldigt mkt olika, glitter och färger osv. Kör du bara fransk eller har du kollat in hennes glittervarianter, Vissa är SKITSNYGGA. Kanske inte till bröllop men annars..
    Det är kul med naglar

  • Majsis2008

    Aha, då förstår jag...ja då kan det va bra och ha en resekassa. På torsdag ska jag ge mig ut o kolla klänning, tror ja, känns så dumt efterosm man ska banta med...men men kolla kan man göra..

  • stenbruden

    Ja för 17 kolla så mkt du bara kan! Och det är ju kul också!!! Man får drömma sig iväg lite

  • Majsis2008

    ja, men man kan även bli deppig om man hittar en klänning som inte passar...men d löser sig, ska ju hyra min...

  • LindaochLinus
    Majsis2008 skrev 2007-09-17 13:49:15 följande:
    Aha, då förstår jag...ja då kan det va bra och ha en resekassa. På torsdag ska jag ge mig ut o kolla klänning, tror ja, känns så dumt efterosm man ska banta med...men men kolla kan man göra..
    hur mycket har du tänkt att gå ner?själv håller jag på att gå ner i vikt efter graviditeten...det har gått hyfsat ,men jag skulle vilja väga runt 60-62 kg när jag gifter mig,nu väger jag 68-69 kg.Hur har du tänkt gå till väga?
  • stenbruden

    Ja det har du rätt i Majsis, kanske kommer hitta ngt och sen blir det annorlunda efter vikt minskningen. 17 kg, KÄMPA KÄMPA, jag är en stor supporter!

    Jag har typ 5 kg som jag vill ner efter semestern. Kör sallad och lite fett nu... det går ju långsamt på det sättet och ska man ner mkt så kanske man vill att det går snabbare..

    Jag känner en som körde cambridge LÄNGE, han gick ner 60 kg. MEN då har han verkligen varit stenhård efter att han började äta. Annars har jag andra ex på den kuren som blir jojjobantare.

    Cambridge funkar ju jättebra om man lägger om allt efteråt, det jobbiga är att man inte får äta alls ett tag. Men vad gör det om 10 år... Det går snabbt när man kommit in i ketonfasen (stavs det så?)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008