• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Rat

    Ringde upp kliniken och frågade och sen ringde han. "Det ska väl gå bra det här" sa han. Det får man VERKLIGEN hoppas. Fick reda på att jag får dricka lite svart kaffe två tim. innan jag åker!!!Hurra!och att det är ok att ta en insomningstablett. Tur det, annars hade jag inte sovit en blund i natt. Åh vad jag önskar att det här var över.
    SAKNAR FLERA STYCKEN SOM JAG HAFT KONTAKT MED PÅ DEN HÄR TRÅDEN. VAR ÄR NI? Känner mig lite övergiven så här strax innan

  • Rat

    Nu såg jag meddelandet från dig Loppalina. Tack snälla. Nu vet jag att jag finns

  • famousfairy

    Det är ok Rat, jag är här.. tänker på dig!
    Ska fortsätta att kolla tråden här, vi måste hålla ihop! Sov gott, Glöm inte att dricka mycket vatten upp till 2 timme innan oxå, inte bara kaffe!!

  • famousfairy

    hej Rat,ville bara säga att jag tänker på dig idag/kväll. Hoppas du mår bra. kram

  • Rat

    Allt har gått bra. Jag tog 245MM. Känns bra att jag gick på lite större, fast dom känns lite väl stora just nu. Men det lägger sig nog. Har knappt vågat titta ordentligt på dom. Det gjorde inte så ont som jag befarat, men det kanske kommer... är väldigt stel och rör mig som en gammal gumma Ha det gott snälla ni. Skönt att ni finns därute någonstans*Kram*

  • famousfairy

    Aha.. 245MM istället för? för det tämkte jag ta.. men är inne på 280 nu.
    vad har du för längde o vikt o mått sånt igen?
    Har varit hos tandläkaren.. jätte smärtsamt
    mår dåligt, men vet att det bli mindre infektions risk med det andra sen
    håll kontakt. kram

  • Rat

    Innan hade jag bestämt 195cc, men ändrade mig precis innan operationen och det gick bra. Jag väger 50 kg och är 168 lång, Storlek 34. Tycker det passar bättre med lite mindre bröst på dom som är smala. Just nu känns de GIGANTISKA!!!Tittade lite på dom nyss och de ser fina ut men som sagt var lite väl stora för min smak än så länge. Hoppas verkligen det känns bättre när svullnaden lagt sig något. Mår än så länge hyfsat. Värken kommer och går. Tur det finns piller att ta till

  • famousfairy

    Tack rat, då är vi ganske lika tror jag utom jag är kortare, 160 jag är typ 78 runt, nu undra jag om det skulle racka med 245 på mig?
    here we go again:-/ va roligt att det är gjort. Jag mådde så bra o frisk innan den här tanden (som inte finns nu) Nu är jag helt drogad på citadon
    Tva veckor kvar för mig!!

  • Rat

    Famousfairy, stackars dig, tänk på att du snart blir bättre så läker du nog snabbare.
    Det här med storleken är svårt eller hur
    Det är ju inte säkert att du tycker 245cc är lagom men JAG tycker det blev bra till min överkropp kropp som är ganska "ämlig"

    Algit:

    NÄR började du med dina stretch övningar? och vad gjorde du? Du är ju experten på det området här Vet att du skrivit om det flera gånger men jag kommer inte ihåg vad du skrev tyvärr. men visst är det så att man ska göra rörelser som tar emot men inte gör ALLTFÖR ont. Jag längtar så efter att få tvätta håret. Tror du man kan luta huvudet framåt och tvätta lite försiktigt så här andra dan efter?

Svar på tråden Bröstförstoring (4)