• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • famousfairy

    Kanal 5.. Lola Ferrari, biggest breasts in the world.. SCARY!! 22op 37D - 54J disignad av en injenör som jobbad på boeing 747 de vägd 3kilo var! 280g HA!

  • famousfairy

    d e inte roligt, det är tragiskt, starkas kvinnan usch, det är så hemsk, jag skäms åt min Ha och smiley :-/ G'natt

  • Rat

    Tittade inte på hela programmet, det räckte med en liten glimt. Fruktansvärt tragiskt!!!!!!

    NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR FÖR MIG!!!!HJÄÄÄÄÄÄÄLP! Känns jättekonstigt.
    Larviga frågor dyker upp hela tiden t ex,
    Undrar om man kan ha vanlig ansiktscreme på sig under operationen? Vad ska jag ha för skor som är lätta att ta på?. blir det jättesvårt att böja sig ner? Kommer jag få hemsk huvudvärk när jag inte dricker kaffe? Man kan ju få vänta hela dan..........etc

  • famousfairy

    gud va jag mår dålig, upp hela natten med smärta tack god gud att op var inställd.
    Rat.. det bli ok, jag var otrolig lungn.
    ta skor som du behöver inte knyter, typ gamla gympa skor som du kan bara glida in i. Byxor som är lätt att knäppa, och lösa, ta ingenting som måste tas över huvudet, en mjuk kofta o sen fleece eller nåt.. eller mys kläder, jacka o byxor.om du måste ta lite ansikts kräm du kan alltid tvätta bort det innan. jag tog min med till efteråt, man är lite uttorkad ! mag musklerna ta stryk tydligen. och de använder man hela tiden. även när man lyfter armen.
    Ingen fråga är för dumt. skriv ned de o fråga innan Lycka till! o grattis!!!

  • Rat

    Famousfairy:
    Stackare, men det var ju "tur" att operationen blev framskjuten. Tack för alla goda råd och lugnande ord!!!!Jag kan inte ladda med rött kött (är vegetarian)men spenatsoppa och annat järnrikt
    Nu ska jag gå och hyra fem filmer att ha i 7 dar*Kram*

  • Yaia

    Socking:

    Är inte du nervös, kanske inte hunnit bli det än, jag har tid den 6 maj å jag börjar bli nervös nu.. :)
    Hoppas bara det blir bra....
    Vilken storlek ska du ta???

  • AnnaS23

    GBG Brud - vart gjorde du din bröstförstoring? Vem opererade? Implantat? Storlek? Bor nämligen också i Göteborg och så fort någon kommer härifrån blir man nyfiken... Hoppas att du mår bra så här tre veckor efter. //Anna

  • GBG Brud

    Annas23: Jag bor för tillfället usa och gjorde operationen här. Jag har smooth round, 350 g i varje, han som opererade heter Dr, Paul Rottler. Jag är supernöjd och mår mycket bättre så här 3 veckor efter. Jag är 26 år och har 2 barn så brösten var alldeles utammade. Nu har jag en liten c-kupa och de ser precis ut som innan. Jag är jättenöjd med läkaren här. Det enda jobbiga var att man var tvungen att åka hem 1,5 timme efter att man vaknat upp. Vet inte om det är så i Sverige? Men jag fick valium och något mot smärtan så det var bara att åka hem och sova. Jo förresten jag har saline implantat( Koksalt) Har du gjort någon operation också?

  • Rat

    Det står på Victoriaklinikens hemsida att narkosläkaren ringer upp en vecka innan operationen. Ingen har ringt mig och jag ska ju opereras imorgon

  • loppalina

    Rat : Oroa dig inte det kommer att gå jättebra för dig ;) Narkossk ringde inte mig heller innan men jag op`s ju inte där. Men det är bara dina nerver som spelar dig ett spratt nu innan op. Så var det för mig med ;) Lycka till!!!! Kram loppalina

Svar på tråden Bröstförstoring (4)