• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Rat

    Famousfairy

    Börjar du bli nervös? själv fattar jag inte att det ska ske. Har tänkt på det här i så många år (är också 42!)Idag har jag lagat olika soppor som räcker i flera dagar. Börjar känna mig orolig för att jag valt för små, men jag känner ändå hellre lite för små än för stora. Men NÅN skillnad vill man ju ha. För mig är största anledningen att jag vill operera att de blivit så tomma efter ammning. Lycka till på mån.
    Big hug

  • famousfairy

    hej, japp nervöst och jätte glad. dryggt 26 timmar kvar, laddar med rött kött färska grönsaker o pasta i kväll, ha massor jus yogourt soppor frukt ost, "you name it" o ska grilla en kyckling. TANDEN GÖR SKIT ONT!!! ske be o få antibiotica i morgon.
    Känns som jag känner er personligen efter dessa veckor ni er så hjälpsamma allihop.
    känner mig inte alls ensam eller som jag bli stämplad som en wanna-be 23årig stureplans blondin.Jag är single trygg i mig själv och min 30 årig dröm av att ha bröst ska bli verklighet.
    Tack allihop, hörs senare ikväll eller om några dager
    Du, rat, ska tänker på dig

  • la fleur

    Hej äntligen har mina tuttar fått fin form, de tog 7 veckor nästan!!!PUHHHH
    det är en fråga jag skulle vilja ställa är det normalt att ena bröstet är lite hårdare???nån som känner igen sig, har gelehallon implantat (anatomiska). Kram till alla goa tjejer!!

  • Swing

    famousfairy: Lycka till och kör på 280, det är som sagt inte så stor skillnad som man tror. (Tänk om man bara hade fattat allt det här innan, och ändå var jag så otroligt påläst, men det är en helt annan sak att äntligen ha gjort det!)
    Funderar på att boka konsultation för ögonoperation på "vår" klinik och stämma av vad som behöver göras och vad det kan tänkas kosta, även om jag inte kan/har råd än på ett tag. Vill ju VETA...

  • famousfairy

    swing, go for it! jag fortsätter att hålla kontakt med dig här på tråd 4. Kram!

  • algit

    Famousfairy:
    Lycka till imorgon det blir jätte bra ska du se.Jag är 45 och är överlycklig att ha bröst igen de försvann när jag fick mitt första barn vid 21.Övriga kroppen kan man ju påverka med träning o kost men brösten ........ håller tummarna för dej.

    La fleur:Ja så är det går fram o tillbaka från ena bröstet till andra.Känns bra en vecka ömmar nästa ,upp o ner.Det tar tid tålamod jag kände mej ok efter ca 10 mån.

  • famousfairy

    g'morron, ska bara klämma i mig lite svart kaffe, massa vattenn duscha o sen ge mig av.
    som min favorit sången säga.. this is it, this time i know it's for real"!
    Min tand är riktig dålig, klättre i taket med smärta, håll tummarna att det går,
    hejdå tjejer, hörs, o tack igen för allt stöd! kram..

  • jejan

    Hej alla glada.
    Till er som gjort bröstförstoring: Hur mycket och vilken sort har ni lagt in? Vet inte riktigt hur mycket större mina kommer att bli. Ena dagen tror jag att de kommer bli för stora och andra dagen tror jag att de kommer att bli alldelles för små... har ca 75b nu och ska lägga in 335g anatomiska geléhallon MF.

  • Rat

    Åhhhhhhhh...... får man dricka kaffe innan. Trodde inte jag

Svar på tråden Bröstförstoring (4)