• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Swing

    Aha, AK är såklart dyrare än Plastikkirurggruppen. Där kostar övre resp. undre ögonlock 12 resp. 13 och 23 för båda samtidigt.
    Skillnaden mellan två implantatstorlekar är som sagt mindre än man tror. Jag funderade dag och natt i 2-3 veckor och är efteråt SÅ glad att jag tog 360 istf. 320. 40 ml är så lite, bara drygt ett par matskedar.

  • famousfairy

    hmm swing, när du säga så där så är det klart
    ett par mat skeder är inte så mycket. Nu har jag 250Gram i påsar, o se ut som Victoria Silverstedt!! Så nu ska jag ändra o ta mått i decilitre i stället, fast löst inte pressad ner i måttskopet.
    De göt ögonen med laser på Gamla stans laser o kirurg mottagning, de är super trevliga där,kolla deras hemsida, Kram!

  • Rat

    Hej på er! bara fyra dagar kvar för mig . känns så overkligt. Börjar bli lite nojig över att jag valt för små ändå.
    handlar hem mat och försöker förbereda mig så gott jag kan. Får skjuts hem men har ingen som hjälper mig sen när jag kommer hem. Nåt särskilt jag behöver tänka på som ni kan tipsa mig om? Jag har inhandlat kirurgtejp, ingen BH eftersom Charles säger. jag har inte fått nåt recept på smärtstillande eller antibiotika. Brukar man inte få det? Mailade dem igår och frågade men har inte fått nåt svar än. Känner mig lite ensam och låg idag, hoppas det går över

  • famousfairy

    hej Rat... var det du som skulle ha 190? vilken implant? storlek nu? och efter?
    Jag ska in på måndag 07.30. Ha en gammal vännina (70år) som ska åka hem med mig -hon gjorde sin andra op hos Hédin på AK 10år sen så hon vet va det handla om! Men efter det är jag oxå ensam och jag ska göra övre ögonlocket oxå! ska handla mjölk för en vecka o frysa in. Ägg, ost, bröd, vindruvor, bananer, och jag ha sånt där sport pulver hemma som innehåller vit o protien mm.
    Rena handuka, ha städat,(ska dammsuga igen) ta fram alla bekväma kläder och se till att allt jag kan behöver är tillgängligt!
    245g? 280g? 245g? 280g? osv.. !

  • algit

    Rat:
    Jag fick smärtstillande med mig hem .Antibiotika på recept att börja äta dagen innan men det är inte alla läkare som tycker att det är nödvändigt.
    Kuddar se till att ha många kuddar eller annat att "bulla upp" med, att sätta under ,det är svårt att ligga o sova första nätterna man måste halv sitta.

  • Rat

    Famousfairy

    Jag ska ha McGhan style 410. Kommer inte ihåg vilken projektion det blev till slut(såg bra ut när jag provade i alla fall. Ska också handla hem lite smått och gott. Soppa tror jag funkar bra. och så ska jag hyr hem fem filmer tänkte jag. Lycka till på mån!!!!!!!!!Kram

    Algit

    Tack för tipset. Ska bulla upp med massor av kuddar i sängen. Har många så det blir inga problem.

    Känner mig lite gladare nu

  • Rat

    Famousfairy

    Så svårt det där med storlekar.........Jag tycker ju det är snyggt med ganska små jag

  • Swing

    famousfairy: Jag har redan gjort övre ögonlocken hos dr E på Gamla Stans kirurgmottagning. Var redan patient hos henne innan. Drygt 5 år sen tror jag det var. Blev bättre, men hon kunde tagit bort mer! Ringde ett antal ggr för återbesöket, men fick bara besked att hon inte träffade patienterna, sysslade med så mkt annat.... Tyckte det borde vara självklart få träffa sin läkare efteråt, även bara för 2 minuter! Skrev och påpekade det, men fick naturligtvis inget svar. Sen har jag hört en hel del negativt (om arbetsklimatet m.m.)på den mottagningen här i forumet, så jag vill inte gå dit igen. Men är glad att du är nöjd, för det är jag ju själv, om än bara delvis....

  • famousfairy

    swing, intressant med gamla stan, för när jag var där sist, i jan i år jag tyckte att de var mindre personliga jämnfört med innan. o nu när jag har fått kontakt med AK tror jag inte att jag går dit igen..swing du verkar veta mycket om bröst op. ha du lust att berätta dina mått innan/efter och längde/vikt.
    Rat, du med! jag känner mig så bystig med mina 3dl ris (löst i skåpan ej hård packad) det ta upp halva bröstkorgen upp ifrån o ned. Men jag ska ta mina ris påsar och åka till stan.. igen.. imorn. Jag känns spännande och nervöst..

  • GBG Brud

    Hejsan! Jag gjorde en bröstförstoring här i USA där jag bor för 2,5 veckor sedan. Jag har en liten fråga till er andra som gjort det. När fick ni tillbaka känseln i bröstvårtorna och vårtgårdarna? Jag har fortfarande ingen som helst känsel där och börjar bli lite orolig nu. Men min läkare sa att det kan ta upp till 2 år!! :-O Hur lång tid tog det för er andra??

Svar på tråden Bröstförstoring (4)