• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • famousfairy

    hello ladies! tack swing! bra info, jag har själv tittad (tittat?) på allt detta.. nu är det så här. Jag ska in på måndag, hade bestämt 245MM men nu har jag provad 280 det bli en liten C på mig tydligen. Hjälp alla som ha normala bröst därute.. om jag fyllar 70A push up kupa nu.. 75A med massa inlägg känns bättre, hur 17 ska jag veta vilken bh jag ska prova för att få en känsla. Just nu har jag 250g kokt ris på mig och det känns lite väl bystig. grejen är att omkretsen i kupan i de storre bh arna känns för stort.
    Ska jag packa ihop riset? ska jag ta volum i dl eller vikt i gram? 5 dager kvar!!! puss!

  • famousfairy

    och en Ps till.. HM behå, lindex o jag har aldrig funkad fast ha inte provat Kappahl på länge.. :-/?

  • algit

    Famousfairy:
    Du ska ta i dl.Men det blir bara ett ungefärligt test.Mina blev större andras har blivit mindre än ristestet.
    Kirurgen brukar ha koll om du säger du vill ha en lite 75 C så vet de ungefär.

  • famousfairy

    ok då ta jag bara 2 1/2 dc kokt ris imorn då.
    Jag vet hur en 75A känns uppstoppad och jag lyfta mina små upp, men en C? det känna enorm!

  • Swing

    75C brukar faktiskt inte upplevas som enormt stort! Samt att man som sagt snabbt vänjer sig vid sin nya storlek! Mina 75D känns inte alls stora (i hemlighet önskar jag att jag vågat gå på E). Visst kan jag använda vissa lite mer stoppade bh och klä mig så de 'syns' men till vardags lägger ingen märke till dom.

  • Bumbe

    Hejsan!

    Jag funderar på att förstora brösten men vet inte vart! Tänkte höra om nån har någon klinik att rekomendera?

  • Socking

    Tack Swing!

    Jag har varit på konsultation hos Gunnar Kratz i Linköping, han verkar jättebra.
    Jag går nu runt med 350 ml ris i bh:n och tror att det går bra. Man vill ju inte riskera att de blir för små.

  • johanna_dalarna

    hej Tjejer!

    Jag tänkte flika in en fråga på den här tråden eftersom jag vet att många av er som har förstorat brösten läser tråden.

    En Fråga: var hittar ni snygga toppar/tröjor för större byst/mindre midja.

    Jag tycker det har blivit himla svårt att köpa nåt som sitter snyggt... enda nackdelen med operationen.. (är hiskeligt nöjd med storleken på brösten iaf )

    Ha De gött!!

  • Yaia

    Hej socking!!!

    Jag var hos gunnar i feb....när ska du op dig,?? själv har jga tid den 6 maj...

Svar på tråden Bröstförstoring (4)