• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • famousfairy

    ja, jag tittade på MASSOR av bilder på nätet skrev ut och tog några med mig, så att de ha nån arning på hur jag vill se ut.
    Det som är bra med det hela är att jag ha slutat röka sedan en månad drinka ingen alkohol eller ta tabletter utom vitiminer.
    ska vara i TOPP form när jag opereras!
    mår prima!! bye for now..

  • Rat

    Nån som vet hur illa det är med alkohol innan operation. Är bjuden på lite fester och grejer veckan innan. men det kan väl inte vara nån fara va? Om jag inte öser på för fullt utan bara tar nåt glas eller högst två

  • famousfairy

    Bästa Rat.. jag låter kanske tråkig, och gammaldags..men jag är klok.. Läs info för tiden innan op. alkohol. är faktiskt en gift.. det är inte lätt speciellt om man ska på fest,
    Snälla, säg att du går på antibiotika eller nåt, eller att du ska ta blod prov för att du ha mått lite risit eller nåt, men försök att undvika allt sånt minst en vecka helst 2 innan op. Narkos är en narkos och att bli skuren är att bli skuren. vi måste tänka på en snabb återhämntnung oxå! stor kram ..

  • famousfairy

    .. med allt sånt menar jag cigaretter alkohol och onödiga tabletter, Vi har betalt mycket för någonting vi har längtat efter länge, låt oss inte sabba det!!

  • Rat

    Famosfairy

    Tack för rådet. Onödiga tabletter då? Vet du hur det är när man äter insomnings- tabletter varje kväll. Klarar mig inte utan. Sover ingenting och fixar inte jobbet då. Phu. Blir lite nervös

  • famousfairy

    morron Rat!
    ok de sa att jag kunde ta Alvedon/Paracetamal om nödvändigt.. icke magnycyl el ibobrufen mm.Det står på mina papper
    När det gäller din sömn.. ring och prata med de så fort som mjöligt. Jag ha gått igenom en fruktansvärt relation, psykiksk/fysisk våld.. och ta en mindre dos citalopram.. de vet på AK och sa att jag skulle fortsätta, men du MÅSTE tala om för de att du ta sömn medel. Tänk om du ta de vid midnatt och operearas vid 07.30, det kanske inte gå ihop med narkos,, Jag menar väl.. jag lovar, kram

  • *sussie*

    Hej!!

    Någon som vet mycket om hallongele impl?

    *Nackdelar/risker?

    *Positiva/negativa sidor jämfört med andra typer av impl?

    Tacksam för svar!

    kram

  • Rat

    Famousfairy

    Tack för din omtanke. Tänkte ta en tablett tidígt på kvällen innan, tror trots allt det är bättre att sova natten innan så man är utvilad än att ligga vaken och grubbla hela natten. men som du säger kanske bäst att tala om för dom i alla fall.
    Trist att dåliga förhållanden gör att man måste äta olika slags tabletter. Samma i mitt fall. Men i dag skiner solen och inget kan ta ner mitt humör Kram

  • famousfairy

    oh shit.. en vecka kvar!! kan ni tänker hur jag kommer att mår nästa söndag kväll när jag ska in 07.30 nästa morron!? tack för att ni finns här så jag kan prata/skriva av mig..

  • AP75

    famousfairy:
    Jag läste att du också ska opereras på AK. Det blir spännande att läsa din rapport sen. Min op är nämligen på AK den 12/4, så det är bara lite mer än en vecka efter dig!
    Jag har fortfarande inte fattat att det är så kort tid kvar nu, jag var på konsultation för bara en vecka sen, och nu är det bara lite mer än två veckor kvar...

Svar på tråden Bröstförstoring (4)