• Tezzisen

    Vad ska ni ha för skor??

    Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

    Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

    Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

  • Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Jane
    mjeanettek skrev 2012-04-26 12:04:06 följande:
    Hej, tänk på att klipsen kan "fastna" i underkjolen och göra det svårt att gå... Jag tycker att skorna är jättefina som de är, men vill du ha clips så tror jag att kanske några lite mine rosetter passar bättre, men svårt att säga. Kan bli jättetufft! Men, om de inte kostar så mycket kanske du kan köpa dem och testa?
    Tack!  Då letar jag efter några mindre clips. Så dyra är dom ju inte, så passar de inte till brudutstyrseln kan man kanske använda dem till något annat Glad
  • viqueur
    Jane skrev 2012-04-26 10:28:49 följande:

    Tjejer, jag har en fråga och hoppas ni kan ge mig lite feedback.


    Jag har tänkt att beställa de här skorna, tycker ni det blir för mycket om jag köper svarta rosetter (shoe clips) som man kan sätta på skorna eller kommer det se fint ut?


    Jag kommer ha denna klänning, hatt och brudbukett....så kommer skorna med en svart rosett som jag har tänkt att passa till hela utstyrseln?

    .


    var hittar man shoe clips?

    nu har jag köpt skor! exak den blåa/turkosa färg om är tänkt som tema! det blev ju inga finskor direkt, men de är minst sagt rejäla! ;) tänkte pimpa dom med en satinrosett eller något annat inför bröllopet. :) ca 3½cm platå och 12cm klack. (det som ligger i skorna är en framfotssula och något typ av antislip för hälen).

  • Green

    Men åhhh, vad jag blir irriterad!
    Var inom skopunkten idag och skulle köpa mina rosa skor och så passade dom inte Rynkar på näsan
    38 var aningen små och 39 var för stora. Vad gör jag nu då??
    Det var ju bara dom jag hittat som passade mina kriterier.
    Jag vill ju egentligen ha alla snygga skor ni har hittat men jag kan ju inte ha vanliga klackar på gräsmattan Gråter

  • viqueur
    Green skrev 2012-05-02 20:19:27 följande:
    Men åhhh, vad jag blir irriterad!
    Var inom skopunkten idag och skulle köpa mina rosa skor och så passade dom inte Rynkar på näsan
    38 var aningen små och 39 var för stora. Vad gör jag nu då??
    Det var ju bara dom jag hittat som passade mina kriterier.
    Jag vill ju egentligen ha alla snygga skor ni har hittat men jag kan ju inte ha vanliga klackar på gräsmattan Gråter
    det problemet hade jag också. köp sånadär framfotsinlägg och hälgrepp. det fixade iaf mitt problem, be att få prova i butiken med det i. :)
  • Green

    Tack för tipset!
    Började fundera i de banorna själv så då var det nog ingen dum idé ändå?!

  • MariaWim
    Green skrev 2012-05-02 20:19:27 följande:
    Men åhhh, vad jag blir irriterad!
    Var inom skopunkten idag och skulle köpa mina rosa skor och så passade dom inte Rynkar på näsan
    38 var aningen små och 39 var för stora. Vad gör jag nu då??
    Det var ju bara dom jag hittat som passade mina kriterier.
    Jag vill ju egentligen ha alla snygga skor ni har hittat men jag kan ju inte ha vanliga klackar på gräsmattan Gråter

    Har du testat 39:orna med en iläggsula? Finns ju halvsulor som man bara lägger vid tårna som funkar bra att fylla ut skorna med om de är lite för stora?


    /M

  • Elila
    lilja skrev 2012-05-20 20:30:11 följande:
    Stämmer storlekarna??
    * 21 juli 2012 *

    Ja perfekt

  • lilja
    Elila skrev 2012-05-21 12:34:00 följande:

    Ja perfekt


    Underbart!
    Då ska jag beställa skor därifrån, då jag vill ha ett par extra lägre röda skor och inte har hittat några jag gillar
    hittills. Kanske jag rentav kan beställa två, de var ju så billiga.
    Fick du tulla?
    * 21 juli 2012 *
  • augustesen

    Jag har själv skapat mina brudskor, ville egentligen ha ett par rosa skor med 4-5 cm klack men hittade inga för ett vettigt pris. Fästmannen är bara 10 cm längre så beslöt mig till slut för ett par ballerinas.

    Så jag köpte ett par ballerinas på H&M för 79:- (efter rabatt) och hårdekorationer/broscher. Sedan klippte jag bort rosetten som satt på skon, slet/klipp av broschdelen + klämman från hårdekorationerna och limmade fast blommorna på skorna.

    Är supernöjd och dom kostade 157:- totalt!



  • Tokig
    s83 skrev 2012-05-24 21:13:31 följande:
    Någon som ska byta skor under dagen? Jag funderar på det.

    Jag ska byta både klänning och skor har jag tänkt. Efter middagen. Men jag har inte hittat några fina ballerinor än. Har skapat en tråd om det. www.brollopstorget.se/Forum-1-74/m4174368.html


     

  • fasit
    25juli11 skrev 2012-05-19 13:33:15 följande:
    Här är mina skor:)


    orange tema?
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??