• Tezzisen

    Vad ska ni ha för skor??

    Ja, precis som tården heter så undrar jag vad ni ska ha för skor på ert bröllop??

    Jag kan nämlingen inte ha klack pga dålig rygg och hälsenor.

    Hittade ett par fina skor med en liten kilklack, men de är dock i lite mörkare silverfärg men de var riktigt fina. Kanske kan man bleka med klorin eller något??Eller gör de nått att man har mörkare skor, de syns ju knappt, eller?? Hade gärna velat ha lite klack så man blir lite, lite längre Glad

  • Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??
  • Brudiframtiden
    Frågan är bara om jag kan gå i 10 cm klackar....
  • knyttan
    VanAbo skrev 2012-04-20 22:36:44 följande:
    Knyttan : Vad köpte du för några då? 
    La upp dem tidigare i tråden.... Klicka på "Visa endast" under min profil så finns det en bild, det är det andra paret, med en stor strassrosett.
    Brudiframtiden skrev 2012-04-21 07:32:30 följande:
    Frågan är bara om jag kan gå i 10 cm klackar....
    Jadå, helt säkert!! De har ju bred o stabil klack, då kan man! Däremot kan man bli trött i vaderna och på framsidan av benen om man inte är van vid klackar. Problemet är om man går från att aldrig använda klack till att ha 10 cm stilett, då brukar det bli lite bambi-on-ice i början... Men när jag började använda skor med klack så började jag med sådana breda klackar och om skon är rätt gjord så kan de till och med vara ganska bekväma! Köp köp! Heja heja Skrattande
  • Odium

    Jag har bestämt mig för de här nu... tror jag.. fast i svart.
    Fast Kajsa Anka-rosetten ska bort och så ska jag modda dem själv.

    www.lightinthebox.com/Leatherette-Upper-Wedge-Heel-Closed-Toe-With-Bowknot-Casual--Honeymoon-Shoes-1180-2752028--More-Colors-Available_p181251.html

    Beställde från Melodyshoes, för att jag vill ha custom made, men de har inte svarat. Jag har försökt i 4 månader att få kontakt med dem nu, de har svarat "sorry, I´ve been on a business trip and have not been able to check my email" varje gång jag ifrågasatt om de fått mina mail. Till slut fick jag skicka in mina mått och sånt, nu har det gått två eller tre veckor sedan dess och jag har inte hört nåt mer. Eftersom jag inte betalat nåt så antar jag att de inte börjat tillverka än..

  • Brudiframtiden
    knyttan skrev 2012-04-21 10:26:10 följande:
    La upp dem tidigare i tråden.... Klicka på "Visa endast" under min profil så finns det en bild, det är det andra paret, med en stor strassrosett.
    Brudiframtiden skrev 2012-04-21 07:32:30 följande:
    Frågan är bara om jag kan gå i 10 cm klackar....
    Jadå, helt säkert!! De har ju bred o stabil klack, då kan man! Däremot kan man bli trött i vaderna och på framsidan av benen om man inte är van vid klackar. Problemet är om man går från att aldrig använda klack till att ha 10 cm stilett, då brukar det bli lite bambi-on-ice i början... Men när jag började använda skor med klack så började jag med sådana breda klackar och om skon är rätt gjord så kan de till och med vara ganska bekväma! Köp köp! Heja heja Skrattande
    Får väl köpa mig ett par ballerinor och ha som stand in skor..tycker de är lite coola och dessutom användbara även efter ett bröllop!!
  • pulmonate
    Mariem skrev 2012-04-18 16:20:13 följande:


    Dom här ska jag ha, har beställt dom från skopunkten för 199:-
    Haha, dessa köpte jag och hade på min möhippa Ganska bekväma men kanske inte så festliga? 
  • chrpe

    Fina!!! Men hur hög är egentligen klacken? Jag hade nog sett ut som ett fyllo som skitit på sig om jag gått i dem =p


    Ellenö skrev 2012-04-20 21:09:23 följande:


     


    Dessa ska jag ha på mig:) ingen typisk brudsko direkt...


  • Amor in aeternum
    chrpe skrev 2012-04-23 06:59:38 följande:
    Fina!!! Men hur hög är egentligen klacken? Jag hade nog sett ut som ett fyllo som skitit på sig om jag gått i dem =p
    +1
  • Ellenö
    Amor in aeternum skrev 2012-04-23 14:36:20 följande:
    +1
    chrpe skrev 2012-04-23 06:59:38 följande:
    Fina!!! Men hur hög är egentligen klacken? Jag hade nog sett ut som ett fyllo som skitit på sig om jag gått i dem =p
    Hahaha! dom är 13,5 cm höga, jo är man inte van att ha klackar så är dom nog ett dumt val men jag är van vid ganska höga så det ska nog gå bra:)
  • knyttan
    Ellenö skrev 2012-04-23 16:56:24 följande:
    chrpe skrev 2012-04-23 06:59:38 följande:
    Fina!!! Men hur hög är egentligen klacken? Jag hade nog sett ut som ett fyllo som skitit på sig om jag gått i dem =p
    Hahaha! dom är 13,5 cm höga, jo är man inte van att ha klackar så är dom nog ett dumt val men jag är van vid ganska höga så det ska nog gå bra:)
    Kan tänka mig att en del går "bort" i platån också så egentligen kanske det inte är mer än 9-10 cm? Och dte är inte jäääättehögt... om man är van vid klack då alltså...
  • Johannalun

    Jag fick hem mina skor idag!! Inte heller särskligt traditionella, men jag blev kär!


Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??