• Taha

    25/7 Here we go...

    Kom igen allihop!
    Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu

  • Svar på tråden 25/7 Here we go...
  • Anmy

    Grattis allihop!

    Vad nervös jag blev när jag kollade dina bilder 20090725, tänk att det är jag om två veckor!

    Men vad fina ni var!

  • 20090725

    åhhh... du har allt ditt roliga kvar!

    njut av varge sekund! tiden går så otroligt snabbt! kommer nästan inte ihåg någonting ifrån kyrkan!


    Anmy skrev 2009-07-26 23:14:24 följande:
    Grattis allihop!Vad nervös jag blev när jag kollade dina bilder 20090725, tänk att det är jag om två veckor!Men vad fina ni var!
  • lillabruden

    så fina bilder 20090725!!

    Jag minns allt från min dag, och jag är helt tagen fortfarande över hur underbart det var!!!!! Hoppas alla njuter som jag!!!

    Men inget går utan problem! vi fick fel tårta och fel blommor och lite smågrejer, men det gick att lösa blommorna och tårtan ska vi tillbaka med idag, det som blev över alltså. Den var inte ens god!!! är jättebesviken!

    Men är så glad ändå

  • Taha

    Allt var helt underbart. Vi hade sånna underbara gäster och en otroligt trevlig festvåning vars personal gjorde allt de förmådde för oss.

  • Vid havet

    Vi hade en helt magisk dag. Jag var toknervös och lugn på samma gång Men allt var 1000gånger bättre än jag kunnat föreställa mig. Solen sken, min man var supersnygg, vigseln var magisk, alla var glada, talen underbara, en massa roliga spex och sånger, maten god, vi dansade och festade. Fantastiskt!! Så nöjd med vårt "lilla" bröllop

    Kul att se allas foton!

  • lindab87

    Japp, jag hade också världens bästa dag den 25/7-09 vart till och med bättre än jag tänkt ! Heelt lycklig heela dagen och flera dygn efter ! Bilder finns i gallerit !

  • lillabruden

    grattis alla än en gång

    hur gör ni med tackkorten, när skickar ni dem? signerar ni dem?

  • Vid havet

    Vi väntar fortfarande in foton så vi kan inte skicka tackkorten ännu - men ja de ska signeras och göras personliga (dvs tacka för rätt present till rätt person).


    lillabruden skrev 2009-08-20 16:00:11 följande:
    grattis alla än en gång hur gör ni med tackkorten, när skickar ni dem? signerar ni dem?
  • Heloise

    Jag har precis beställt tackkort, det blev ett slags collagekort med 7 små bilder. Våra namn är förtryckta men jag tänkte lägga med en liten personlig lapp och tacka för presenterna( vi fick prestentkort på resia av alla, precis som vi önskat oss)

    Jag har ingen energi att sitta och pula med tackkort som jag egentligen hade tänkt gjort. Men jag tyckte att de vart jättefina och lite annorlunda dessutom.

  • Tess80

    Tackkorten har vi redan skickat iväg he he! Vi hade en liten tryckt text på korten, men sedan så signerade vi dom med våra namn.

  • lillabruden

    jag har fått hem tack korten och signerat halva än så länge. i varje kuvert kommer vi att skicka med ytterligare ett foto som är på oss med den som får tack kortet. Vi fotograferades med dem flesta så jag tyckte det kunde vara trevligt

    men efter 20signaturer så är det svårt att skriva sitt eget namn!!hahahaa

Svar på tråden 25/7 Here we go...