• Taha

    25/7 Here we go...

    Kom igen allihop!
    Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu

  • Svar på tråden 25/7 Here we go...
  • Chersmin

    Hej, vi gifter oss på mån 27 juli, men jag är gärna med. Ja det börjar bli nervöst nu, kan inte förstå att det bara är två veckor kvar. Det mesta är klart och jag har listor på allt som ska göras varje dag nu fram till bröllopet. Vi ska gifta oss utomhus, men känns som man behöver ha inomhusalternativ med detta regnväder som vi har nu, suck. Någon mer som ska vara utomhus av er?

  • sarmarg

    Vi gifter oss också den 25. vi är väderberoende pga att vi ska åka flåtte över sjön från kyrkan till festlokalen. Men vi har en plan B om det skulle ösregna

  • Carro 79

    Vi ska oxå gifta oss den 25/ 7, e lite orolig om det dåliga vädret ska hålla i sig eller inte.

  • Panzerfaust

    Vädret är just nu det enda problemet vi har och det kan man som bekant inte råda över, i övrigt har det mesta fallit på plats. Tiden går på tok för fort dock.

  • Heloise

    Blev hippad igår av mina underbara vänner; fan vad kul det var!

    De kom och kidnappade mig på jobbet, sen fick jag åka skidor uppför slottsbacken och efter skidorna fick jag gå på floating.
    Sedan var det härlig picknick i det gröna och sen iväg på go-cart! Efter go-carten drack vi kaffe och käkade bullar hemma hos en av tjejerna och efter det bar det iväg på.... Hiphop lektion. Helt enormt super kul, har aldrig dansat hiphop i hela mitt liv men vi fick lära oss ett nummer som jag kommer avkräva att vi framför på bröllopet haha. Get your hands up get your hands upp känner ni gunget tjejer

    Efter hiphoppande så blev det en sväng till en annan kompis occh dusch smink och iväg på restaurang med mumsig mat och många skratt. Efter maten så drog de iväg mig till ett ställe jag aldriga varit på tidigare och antagligen aldrig kommer gå till nå mer heller, en karaoke bar, jag hatar att sjunga och är dessutom skräckslagen när det gäller publika framträdanden och att sjunga in public är liksom en mardröm för mig, men va fan man har bara möhippa en ggr så jag rockade järnet till ABC och Enter Sandman och sjöng av hela mitt hjärta, rock killarna i baren skrek en gång till och servitrisen videofilmade det och har tydligen lagt ut det på nån sajt.

    Efter karaokebaren bar det av mot krogen och där dansade vi i 2 timmar tills stället stängde och jag vart satt i en taxi!

    Hade så otroligt kul, och känner tacksamhet över att jag har så underbara vänner!

  • sarmarg
    Heloise skrev 2009-07-12 13:56:20 följande:
    Blev hippad igår av mina underbara vänner; fan vad kul det var!De kom och kidnappade mig på jobbet, sen fick jag åka skidor uppför slottsbacken och efter skidorna fick jag gå på floating.Sedan var det härlig picknick i det gröna och sen iväg på go-cart! Efter go-carten drack vi kaffe och käkade bullar hemma hos en av tjejerna och efter det bar det iväg på.... Hiphop lektion. Helt enormt super kul, har aldrig dansat hiphop i hela mitt liv men vi fick lära oss ett nummer som jag kommer avkräva att vi framför på bröllopet haha. Get your hands up get your hands upp känner ni gunget tjejer Efter hiphoppande så blev det en sväng till en annan kompis occh dusch smink och iväg på restaurang med mumsig mat och många skratt. Efter maten så drog de iväg mig till ett ställe jag aldriga varit på tidigare och antagligen aldrig kommer gå till nå mer heller, en karaoke bar, jag hatar att sjunga och är dessutom skräckslagen när det gäller publika framträdanden och att sjunga in public är liksom en mardröm för mig, men va fan man har bara möhippa en ggr så jag rockade järnet till ABC och Enter Sandman och sjöng av hela mitt hjärta, rock killarna i baren skrek en gång till och servitrisen videofilmade det och har tydligen lagt ut det på nån sajt.Efter karaokebaren bar det av mot krogen och där dansade vi i 2 timmar tills stället stängde och jag vart satt i en taxi!Hade så otroligt kul, och känner tacksamhet över att jag har så underbara vänner!
    Låter som du hade en rolig hippa. Det som var så roligt tycker jag är att man fick göra saker man annars aldrig skulle göra. Jag hade också en kanonkul hippa.
  • kajw

    090208 oroa dig inte. Det är klart att det kommer bli lyckat. Tänk på dom 30 som har tagit sig tid att fira med er istället för dom som inte kommer. Min blivande är från Australien och trots erbjudande om ekonomiskt bidrag kommer varken hans pappa eller syster till bröllopet. Vi tänker rocka järnet ändå! ;)
    K.

  • Taha

    Oj va kul att så många joinat tråden. Själv blev jag hippad igår så jag har inte varit inne på BT. Början vakna till lite nu. Puuh...men det var HELT underbart. Allt detta kring bröllopet har visat min sambo och mig att vi har helt underbara människor kring oss.

  • sarmarg

    Jag ska med svärmor till stan och handla lite band som vi ska knyta ihop besticken med, samt linnéliknande pappersservetter och lite ljus. Sen är allt inhadlat till dukningen.

  • Bison77

    Ja, nu börjar det dra i hop sig! Gifter mig också den 25:e. I dag ska jag till frisören och göra en provuppsättning, och senare i dag ska vi träffa vigselförättaren. Sen blir det hem och fortsätta sy på klänningen!

Svar på tråden 25/7 Here we go...