• Aniara4

    Otroligt otrevligt bemötande på Bröllopskällan!

    Det är den som har samma ägare som den vid St Eriksplan va? Jag minns att de butikerna var uppe för ett par år sedan och att folk hade väldigt olika erfarenheter - en del hade bra erfarenheter av den ena butiken och dåliga av den andra, för en del var det precis tvärtom. Jag tror vi kom fram till att de roterade personalen och att vissa helt enkelt var trevligare än andra. Det fanns iaf då en tjej som var väldigt trevlig, men även andra som var... inte fullt så trevliga. Ägaren själv är kanske en av dem man inte vill bli betjänad av?

  • Aniara4

    Haha, vad var det för fel på mitt inlägg nu då eftersom någon såg sig tvungen att göra tummen ned? Jag som tyckte jag var så diplomatisk! Skrattande

  • Aniara4
    augusti skrev 2015-05-28 18:06:17 följande:

    Wow vad olika det kan vara. Jag köpte en klönning dör förra året av hon som öger butiken, tror hon hetr Pia, och fick jätte bra service. Hon kanske hade en bra dag just då :)


    Eller så kanske du var rätt sorts kund? (Hur nu den typen ser ut enligt henne.)
  • Aniara4
    augusti skrev 2015-05-28 18:28:10 följande:
    Vad menar du med det?
    Jag menar att på beskrivningarna verkar hon ha en viss idé om hur blivande brudar ska tänka och känna om brudklänningar och följer man inte hennes "stil" är det fel på kunden. Du kanske råkade vara på samma "våglängd" och tänka ungefär som hon?
Svar på tråden Otroligt otrevligt bemötande på Bröllopskällan!