Inlägg från: Forumvärd |Visa alla inlägg
  • Forumvärd

    Håll utkik - snart blir vi ännu bättre!

    Äntligen närmar sig lanseringen av nya Bröllopstorget!


    Du kommer att få mer inspirationsbilder, lättare att söka material, nya funktioner i forumet och mycket mer! Allt för att du ska trivas och bli inspirerad. För dig som användare innebär detta bland annat:

    - Nytt sök. Det blir lättare att söka material på sajten. Vi får ett nytt efterfrågat sök-verktyg som fungerar lika bra som Google.
    - Nya bloggar. Du kan blogga och läsa bloggar. Varför inte starta en blogg om ditt bröllop och använda den som bröllopshemsida?
    - Fler företag. Ännu fler företag som kan hjälpa till med bröllopsbestyren. Företagsregistret kommer att bli rekordstort, och det blir lättare att få kontakt med företag.
    - Bättre forum. Förbättrade funktioner. Du kan bland annat skapa egna fråge-quiz och medlemsgrupper.
    - Nytt köp & sälj. Det blir lättare att annonsera. Nya annonstorget fungerar ungefär som forumet.
    - Nytt bildgalleri. Ännu mer inspiration när alla bilder som läggs in i forumet även hamnar i nya galleriet. Där kan du också se företagsbilder, om du vill.

    Så håll utkik på Bröllopstorget. Vi jobbar hårt för att ni medlemmar ska trivas, ni är diamanten i vår ring. Varmt välkomna att (inom kort) surfa runt på nya sajten!

    Bästa hälsningar Bröllopstorget


  • Svar på tråden Håll utkik - snart blir vi ännu bättre!
  • Forumvärd
    filibustern skrev 2014-03-11 11:44:13 följande:
    å så roligt! längtar!
    Jag med Solig
    Så spännande och snart så!
  • Forumvärd
    marolo skrev 2014-03-11 12:19:09 följande:
    vad roligt!! och jättebra insiativ med guider :)
    Vad kul att du gillar det
    Jag tror också att det blir bra för medlemmarna
  • Forumvärd
    swdnchick skrev 2014-03-12 10:00:06 följande:

    jag kom in på nya sidan, (men nu är jag visst tillbaka på gamla.) Tänkte säga att jag fick en massa "404 not found" när jag försökte öppna tråden för att rapportera buggar, den tänkte jag öppna för att jag fick 404 not found när jag försökte öppna mina favoriter. Men det såg snyggt ut. :)


    Prova igen nu för det ska vara fixat och nu är nya fräscha BT på banan
  • Forumvärd
    daniiel skrev 2014-03-12 11:46:27 följande:

    Ja, funktionen som jag skrev om ovan finns visst på den nya versionen av BT! Det tackar jag för :D


    Caisa skrev 2014-03-12 11:49:03 följande:

    Ååh, snyggt! Gillar verkligen det nya!! 



    Tack och vad roligt!
    Hojta till om ni upptäcker några buggar!
  • Forumvärd
    Santtu skrev 2014-03-16 06:39:00 följande:

    Var kan man ändra rollen?? Vill ju byta NU men hittar det inte på någon inställningsflik eller presentationssidan?


    Hej hej!

    Gör så att du tillsvidare går in på gamla bröllopstorget och ändrar där

    Ha det gott
    Charlotte
  • Forumvärd
    inkanp skrev 2014-03-17 10:14:07 följande:

    Hej,

    Sökfunktionen fungerar inte för mig... Någon annan som har samma problem? Jag får inga sökresultat (och har provat att söka på allt möjligt - inte ens "bröllop" gav resultat), vet någon vad det kan bero på?
     


    Anmäl det i buggtråden

    Du hittar den tråden här:
    www.brollopstorget.se/forum/thread/4372327-rapportera-eventuella-buggar-har

    Skriv gärna vilken webbläsare du använder dig av.

  • Forumvärd
    Lenblo skrev 2014-03-13 16:49:08 följande:

    "Någon har svarat i en tråd som du skrivit i" blev jättebra. Vill dock gärna ha den där fetstilen på trådar jag inte varit inne i/någon har svarat sedan dess.


    Hej hej!

    Fetstilen ska finnas kvar
    Klicka på rubriken "mina favoriter" som du hittar i vänsterspalten.

    Ha det gott
    Charlotte
  • Forumvärd
    daniiel skrev 2014-03-19 11:43:04 följande:
    Haha då är det inte bara jag som letat den alltså. Hoppas att den kommer tillbaka, ibland kan det faktiskt vara väldigt behändigt att kunna lägga till något i efterhand :)
    Hej hej!

    Den kommer att komma inom kort
Svar på tråden Håll utkik - snart blir vi ännu bättre!