Ännu en varning för Matildas fest
Hej,
Som delägare av Matildas Fest så skulle jag vilja besvara dig grittastina.
Vi har haft en del förseningar i år. Vilket vi har bett om ursäkt för. Vi har en ny fabrik som syr våra klänningar som inte hade beräknat att vi skulle sälja 300 klänningar. Däremot så har vi gjort allt vi kan när väl klänningen kommer så att alla korringeringar som behövs är klara i tid. Då menar jag korringeringar såsom passform och längd.
Din klänning vart enligt din beställning förutom just dem ändringar. Vi sydde om så att den satt perfekt på din kropp. Problemet var att du ville att vi skulle sy på ärmar på klänningen vilket inte ingick. Det skulle du i så fall ha sagt till redan när du beställde klänningen. Vi upplyste dig då att vi tyvärr inte kunna hjälpa dig med den biten.
Jag strök i ordning klänningen medan du väntade och hängde sedan in den i en brudklänningsfodral/resegarderob. Hos oss ingår den alltid och det är det bästa sättet att förvara din klänning. Hos dem flesta butikerna ingår det inte en sådan utan du måste betala för den.
Vi fick den uppfattningen att du var nöjd med din klänning när du gick. Om det är några problem så ska man alltid vända sig till butiken där man har köpt den så försöker man lösa problem tillsammans.
Med vänliga hälsningar
Mejan Bergström