Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D
  • förlovadflicka
    Aniara4 skrev 2011-08-30 11:23:06 följande:
    Fantastiskt fina, vilken duktig fotograf! Den där du springer/snurrar i vattenbrynet är otrolig!

    Råkade skvätta vatten på hene med kjolen då, haha :P


    Det var helt otroligt roligt att ta dem, något av det roligaste jag gjort! :D


  • förlovadflicka
    Fru Kopparskiöld skrev 2011-08-30 11:28:08 följande:
    Wow, superfina!
    Vad var det som gjorde att du bestämde dig för att inte försöka tex sälja klänningen eller så?
    Den kostade 125 kr xD
  • förlovadflicka
    Fru Kopparskiöld skrev 2011-08-30 11:35:59 följande:

    Oj wow vilket pris, den var ju superfin!
    Då förstår jag att det var värt det att ta så vackra bilder.


    Tack! Den var väldigt slarvigt sydd och så, men på håll ser det fint ut :)
  • förlovadflicka
    Rebekka 2012 skrev 2011-08-30 12:09:15 följande:
    Super häftiga & underbart snygga!!! Älskar bilden där du sitter & vattnet stänker runt om dig Glad Såå snyggt. Synd att min klänning är så satans dyr annars hade jag definitivt gjort sånna bilder Tungan ute
    Gör som jag och köp en billig skitklänning som man inte behöver vara rädd om :) Hade aldrig gjort det med min riktiga klänning heller :)
  • förlovadflicka
    Annika611 skrev 2011-08-30 16:52:46 följande:
    Wow! Fina! Din älskling kommer säkert att uppskatta fotoboken!

    Det tror jag med faktiskt, är jätteglad att jag gjorde detta :)


     


  • förlovadflicka
    Pinkgrape skrev 2011-08-30 19:12:30 följande:
    SÅ FINA!!!! :D

    Det var precis något sånt där jag hade tänkt mig, men nu håller det på att vara för sent på året och alldeles för kallt här. Kan man ta såna till våren? Trots att vi gifte oss nu i augusti? Eller blir det fel?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Ja, det är klart, jag har ju inte ens gift mig än, haha :)
  • förlovadflicka
    Darling Daisy skrev 2011-08-30 19:32:31 följande:
    Käranån, vilka underbara bilder!! Vad vacker du är!!!
    Och vad snygg din "riktiga" klänning blev! Visst hade du fått den uppsydd av nån här?
    Tack så mycket! Ja, det fick jag- bästa som hänt mig! :)
  • förlovadflicka
    hjgs skrev 2011-08-30 19:27:56 följande:
    super fina bilder, du är jätte vacker .... vart hittade du klänningen så billigt?

    Tack! :D Jag köpte den på tradera av en säljare som hette kidoin, men nu heter marsares eller nåt (är 99,9 % säker på att det är samma) Dock var den kliig, jätteslarvigt sydd och så, men perfekt för det här syftet och själva modellen tycker jag är jättefin :)


    Om någon inte har råd att köpa klänning och inte vet vad den ska ta sig till och vill hämta den i Malmö eller Halmstad kan den få den :) Den är 100% polyester och vi tvättade den och den ser finare ut nu än innan, haha :)


Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D