• Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D
  • Pinkgrape

    SÅ FINA!!!! :D

    Det var precis något sånt där jag hade tänkt mig, men nu håller det på att vara för sent på året och alldeles för kallt här. Kan man ta såna till våren? Trots att vi gifte oss nu i augusti? Eller blir det fel?


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • förlovadflicka
    Pinkgrape skrev 2011-08-30 19:12:30 följande:
    SÅ FINA!!!! :D

    Det var precis något sånt där jag hade tänkt mig, men nu håller det på att vara för sent på året och alldeles för kallt här. Kan man ta såna till våren? Trots att vi gifte oss nu i augusti? Eller blir det fel?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Ja, det är klart, jag har ju inte ens gift mig än, haha :)
  • hjgs

    super fina bilder, du är jätte vacker .... vart hittade du klänningen så billigt?

  • Darling Daisy

    Käranån, vilka underbara bilder!! Vad vacker du är!!!
    Och vad snygg din "riktiga" klänning blev! Visst hade du fått den uppsydd av nån här? 

  • förlovadflicka
    Darling Daisy skrev 2011-08-30 19:32:31 följande:
    Käranån, vilka underbara bilder!! Vad vacker du är!!!
    Och vad snygg din "riktiga" klänning blev! Visst hade du fått den uppsydd av nån här?
    Tack så mycket! Ja, det fick jag- bästa som hänt mig! :)
  • förlovadflicka
    hjgs skrev 2011-08-30 19:27:56 följande:
    super fina bilder, du är jätte vacker .... vart hittade du klänningen så billigt?

    Tack! :D Jag köpte den på tradera av en säljare som hette kidoin, men nu heter marsares eller nåt (är 99,9 % säker på att det är samma) Dock var den kliig, jätteslarvigt sydd och så, men perfekt för det här syftet och själva modellen tycker jag är jättefin :)


    Om någon inte har råd att köpa klänning och inte vet vad den ska ta sig till och vill hämta den i Malmö eller Halmstad kan den få den :) Den är 100% polyester och vi tvättade den och den ser finare ut nu än innan, haha :)


  • Darling Daisy
    förlovadflicka skrev 2011-08-30 19:35:32 följande:
    Tack så mycket! Ja, det fick jag- bästa som hänt mig! :)
    Förstår det, den blev verkligen jättesnygg! Vilken tur du att det löste sig så bra med spetsklänningen - och vilken tur att du köpte den billiga som blev så perfekt till bilderna!
  • förlovadflicka
    Darling Daisy skrev 2011-08-30 19:56:28 följande:
    Förstår det, den blev verkligen jättesnygg! Vilken tur du att det löste sig så bra med spetsklänningen - och vilken tur att du köpte den billiga som blev så perfekt till bilderna!
    Ja, allt löste sig löjligt bra faktiskt :)
  • Silketuss

    Jättefina bilder, både "trash the dress-fotona" och de med den rätta klänningen, frisyren och tillbehören!!! Du är jättevacker!

  • förlovadflicka
    Darling Daisy skrev 2011-08-30 19:56:28 följande:
    Förstår det, den blev verkligen jättesnygg! Vilken tur du att det löste sig så bra med spetsklänningen - och vilken tur att du köpte den billiga som blev så perfekt till bilderna!
    Nämen, det jag skrev kom inte med :O Skrev iaf att allt löste sig löjligt bra :)
Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D