• Forumvärd

    Rapportera buggar här!

    I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen

  • Svar på tråden Rapportera buggar här!
  • Boringbrick
    Chicita skrev 2012-11-27 19:45:58 följande:
    Ja det är störande. Förstår inte varför dom har programmerat det på det viset. Skrikandes
    Haha, tack för att någon håller med! Sitter och skriver i inbox och blir alldeles tokig på detta, och undrar varför ingen reagerat. :P 
  • Chicita
    Boringbrick skrev 2012-11-27 20:02:47 följande:
    Haha, tack för att någon håller med! Sitter och skriver i inbox och blir alldeles tokig på detta, och undrar varför ingen reagerat. :P 
    Det är nog många som reagerat, men ingen som orkat engagera sig Flört

    Jag skriver inte så jättemycket mess här, så det stör mig bara om det blir någon längre konversation med någon
  • Tin

    Har inte kunnat lägga upp bilder på ett tag trots att jag följer alla riktlinjer... :(

  • Forumvärd
    Tin skrev 2012-11-27 20:42:39 följande:
    Har inte kunnat lägga upp bilder på ett tag trots att jag följer alla riktlinjer... :(
    Vad får du för felmeddelande?
  • Forumvärd
    Boringbrick skrev 2012-11-27 19:24:43 följande:
    Min inbox ser helkonstig ut när man ska svara på meddelanden där, blir bara en massa "><<</>>//<<>".Ser det ut så för alla eller bara för mig? Tycker att det är väldigt knepigt att hålla reda på vad som skrevs eftersom det är miljoner symboler runt texten. Finns det något att göra åt saken? 

    Tack för svar! 
    Jag har puffat för det här!
  • Webbutvecklare
    Tin skrev 2012-11-27 20:42:39 följande:
    Har inte kunnat lägga upp bilder på ett tag trots att jag följer alla riktlinjer... :(
    Är det när du försöker lägga upp bilder i forumet eller i ditt egna galleri? Eller både och?
    Vad händer, får du något felmeddelande?
    Vilken webbläsare använder du?

    Alla dessa frågor är för att vi enklare ska kunna felsöka.
  • CoG

    Har du testat att ladda upp bilden du vill ha innan du skriver något i meddelanderutan?

    Ska jag ta med en bild så måste jag alltid ladda upp bilden först och sedan skriva, annars blir det ingen bild.


    Tin skrev 2012-11-27 20:42:39 följande:
    Har inte kunnat lägga upp bilder på ett tag trots att jag följer alla riktlinjer... :(
  • ardnaxela

    Är det en bugg att man blir utloggad konstant? jag hade inte stört mig så mycket på det om man kom tillbaks till "där man var" när man inser att man är utloggadm utan istället kommer jag till min egen sida och måste söka reda på tråden jag var i för att kunna skriva där, och inte sällan ahr man då blivit... utloggad. Jag älskar den här sidan och kan surfa runt i timmar och inspireras, men det går ju inte att vara aktiv skribent själv, tyvärr. jag har inlogg via facebook, har det med saken att göra kanske?

  • Aniara4

    Ja, det är tydligen flera som har inloggning via Facebook som har haft problem på sista tiden. Själv har jag inte märkt av det eftersom jag aldrig kopplat till Facebook.

    Hur går det förresten med att fixa sökfunktionen och meddelandefunktionen...?

  • PiaB
    ardnaxela skrev 2013-01-08 12:47:15 följande:
    Är det en bugg att man blir utloggad konstant? jag hade inte stört mig så mycket på det om man kom tillbaks till "där man var" när man inser att man är utloggadm utan istället kommer jag till min egen sida och måste söka reda på tråden jag var i för att kunna skriva där, och inte sällan ahr man då blivit... utloggad. Jag älskar den här sidan och kan surfa runt i timmar och inspireras, men det går ju inte att vara aktiv skribent själv, tyvärr. jag har inlogg via facebook, har det med saken att göra kanske?

    Jag skrev en annan tråd om just inloggningsproblemen som många upplever/upplevt, bl.a. jag. Där fick jag svar av någon som jobbar på forumet, webbansvarig kanske?, att det kan ha med kopplingen till fb att göra. Nu funkar det för mig sedan jag inaktiverade facebook connect vid inloggningen. Nu kan jag vara inloggad på fb samtidigt som här. Men jag behövde alltså klicka i rutan själv, inaktivera facebook connect, sedan logga in med användarnamn och lösenord, inte via fb.


    Men tydligen hjälper det inte för alla, men värt att pröva


  • PiaB
    majjja skrev 2013-01-08 20:00:46 följande:
    När man skriver från en ipad ksn man inte citera eller lägga upp foton

    Inte från Samsung Galaxys surfplatta heller. Lite trist att behöva använda datorn "för säkerhets skull ifall jag vill citera något"



  • Kattugglan

    Jag har problem med en del bilder. Många kan jag se, men exempelvis TS:s bild i www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m4004486-2.html kan jag inte se. Ibland kommer den upp som en ruta (som det ibland ser ut när bilder laddas), men sen försvinner alla spår av bilden. Tråkigt när man vill ha inspiration. Det verkar inte spela någon roll om jag är inloggad eller inte och jag tror att min webbläsare (Firefox 18.0.1 ser det ut som) och alla tillägg är helt "up-to-date".

  • Amandizzen

    Det går inte att "citera" till ett inlägg via mobilen, det går endast från datorn..

  • boda

    Ingen annan som försökt skriva en bröllopsberättelse den senaste månaden? Jag har sen början av september skrivit tre gånger till supporten, men varje gång fått svaret att "vi jobbar på det". Hur svårt kan det vara?

    Problemet är alltså att efter att jag fyllt i första sidan (rubrik, kryssa för kyrkligt/borgerligt, stort/litet o.s.v.) så kommer jag ingen vart! Får bara upp ett litet fönster där det står "meddelande" och knappen "OK", inget annat. Och när jag klickat på "OK" är jag kvar på första sidan, där allt jag just fyllt i försvunnit. Har försökt i flera webbläsare.

    Jag brann verkligen för att skriva in min bröllopsberättelse på BT direkt efter bröllopsresan. Och det vill jag fortfarande, men det verkar ju nästan omöjligt :-/

  • Forumvärd
    boda skrev 2013-10-07 09:19:39 följande:
    Ingen annan som försökt skriva en bröllopsberättelse den senaste månaden? Jag har sen början av september skrivit tre gånger till supporten, men varje gång fått svaret att "vi jobbar på det". Hur svårt kan det vara?

    Problemet är alltså att efter att jag fyllt i första sidan (rubrik, kryssa för kyrkligt/borgerligt, stort/litet o.s.v.) så kommer jag ingen vart! Får bara upp ett litet fönster där det står "meddelande" och knappen "OK", inget annat. Och när jag klickat på "OK" är jag kvar på första sidan, där allt jag just fyllt i försvunnit. Har försökt i flera webbläsare.

    Jag brann verkligen för att skriva in min bröllopsberättelse på BT direkt efter bröllopsresan. Och det vill jag fortfarande, men det verkar ju nästan omöjligt :-/
    Hej hej!

    Hoppas att ni hade en underbar bröllopsresa!

    Jag ska höra mig för med supporten hur status för detta ser ut.
    Återkommer!
Svar på tråden Rapportera buggar här!